Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: fälgar 4x108
1493 besök totalt
Robban1
knutstorp
Här sen Jan 2008
Inlägg: 1160


Trådstartare
K: fälgar 4x108

Är intresserad av att köpa 13" alu fälgar

skriv vad ni har! Eller skicka ett pm

//Robban

_________________
R Malmström
MSCC
Citera
farsan
Hunnebostrand
Här sen Nov 2007
Inlägg: 176



Till vad för bil?
Har 13" RS till escort mk2.

_________________
Andreas Schönemann
Citera
Robban1
knutstorp
Här sen Jan 2008
Inlägg: 1160


Trådstartare
ok
Vad e det för bredd på dom och du har möjligtvis inget foto

_________________
R Malmström
MSCC
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356



Eventuellt så har polaren kvar en uppsättning nya Revolution 4 spoke 13x8".

om jag minns rätt, så ville han ha 1500:- st

_________________
Håkan Persson
Citera
Robban1
knutstorp
Här sen Jan 2008
Inlägg: 1160


Trådstartare
ok, kan du kolla med han om han har dom kvar?

//Robban

_________________
R Malmström
MSCC
Citera
Westfield
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 4339



13x8 kan bli svårt att få plats med om du har en "normal" modern SEiW om de inte ska sticka utanför skärmkanterna. Mät noggrannt.

1500kr / st är motsvarande vad du får nya 13x7 fälgar för som dessutom är lättare. De val man har är Compomotive CXR eller Braid eller varför inte Minilite (fast de är lite tyngre förstås).

_________________
mvh Micha3l Bl1x
Porsche 911
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356



Jepp, kollar..

/Hp

_________________
Håkan Persson
Citera
farsan
Hunnebostrand
Här sen Nov 2007
Inlägg: 176



Fixar en bild ikväll!
Ganska coola fälgar, med däck på (okänt skick).
Vill ha 1500:- för alltihop.
//Andreas

_________________
Andreas Schönemann
Citera
Robban1
knutstorp
Här sen Jan 2008
Inlägg: 1160


Trådstartare
Re:

farsan skrev:
Fixar en bild ikväll!
Ganska coola fälgar, med däck på (okänt skick).
Vill ha 1500:- för alltihop.
//Andreas


Hade du bild???

_________________
R Malmström
MSCC
Citera
farsan
Hunnebostrand
Här sen Nov 2007
Inlägg: 176



Har du ett nr så kan jag mms:a.
Hatar datorer, oftast för att det inte går som jag vill
//Andreas

_________________
Andreas Schönemann
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356



Ang Revolution fälgarna, kolla med Pär på www.SCM-Engineering.se och hör om han har dom kvar.
Hälsa från mig..

_________________
Håkan Persson
Citera
KRT
Lidköping
Här sen Maj 2004
Inlägg: 26



Har ett par st. 13x6,5" (kan vara6") som liknar volvos turbin fälg (fast snyggare )
TUNAVERKEN=Bra kvallite, säger "dom" som vet.
Skodda med yokohama avs. Nya, beg, och nogon el några tomma Fälgar.
Däckena är gamla men har legat kallt och mörkt=bra för däcken.
osäker på antalet fälgar o däck, men minst 4st har jag kvar...
Kan kolla det om intresse finns.

500:-st/fälg

_________________
Magnus Karlsson
Citera
Robban1
knutstorp
Här sen Jan 2008
Inlägg: 1160


Trådstartare
Re:

old blue oval skrev:
Ang Revolution fälgarna, kolla med Pär på www.SCM-Engineering.se och hör om han har dom kvar.
Hälsa från mig..


Tack för tipset, blev ju hur bra som helst, trevligt

_________________
R Malmström
MSCC
Citera
SÄLJES
K: fälgar 4x108
1493 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande