| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: fälgar 4x108
|
1493 besök totalt |
|
13x8 kan bli svårt att få plats med om du har en "normal" modern SEiW om de inte ska sticka utanför skärmkanterna. Mät noggrannt.
1500kr / st är motsvarande vad du får nya 13x7 fälgar för som dessutom är lättare. De val man har är Compomotive CXR eller Braid eller varför inte Minilite (fast de är lite tyngre förstås). _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||
|
Ang Revolution fälgarna, kolla med Pär på www.SCM-Engineering.se och hör om han har dom kvar.
Hälsa från mig.. _________________ Håkan Persson |
||
|
Har ett par st. 13x6,5" (kan vara6") som liknar volvos turbin fälg (fast snyggare
)
TUNAVERKEN=Bra kvallite, säger "dom" som vet. Skodda med yokohama avs. Nya, beg, och nogon el några tomma Fälgar. Däckena är gamla men har legat kallt och mörkt=bra för däcken. osäker på antalet fälgar o däck, men minst 4st har jag kvar... Kan kolla det om intresse finns. 500:-st/fälg _________________ Magnus Karlsson |
||
|
Re:
Tack för tipset, blev ju hur bra som helst, trevligt
_________________ R Malmström MSCC |
||
![]() |
SÄLJES
K: fälgar 4x108
|
1493 besök totalt |

