| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Hjulvinklar E36 M3 / Drifting
|
1664 besök totalt |
|
Kan börja med o säga att jag är totalt värdelös i detta område.. Bilen ska användas till bankörning, men mestadels till drifting vilket jag ska testa på detta år.. Va tror ni skulle va passande ? ända som sitter på bilen är Ac Schnitzer dämpare / fjädrar / krängningstag fram + bak. Tacksam för svar.. Även en förklaring till varför ni tycker att den ska ha en viss hjulvinkel skulle va bra så man kan få lite fakta inom ämnet samtidigt
/ mvh Kim. _________________ M3 E90 DKG -10 ACS S3 SPORT M3 -96 335iM Touring -08 316iM Compact -04 Kim Karlsson |
||
|
Ett litet tips i all välmening är att läsa all information du kan hitta här på Rejsa först. Frågor som denna går i det närmaste alltid helt obesvarade för att ingen vill sitta och skriva en bok åt dig.
Läs på så kan du ställa raka och konkreta frågor som är lätt att svara på. Jag lovar att det kommer ge dig ofattmycket mer i slutändan. _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||
|
Re:
okej, får ta o söka lite då, tack för tipset.. _________________ M3 E90 DKG -10 ACS S3 SPORT M3 -96 335iM Touring -08 316iM Compact -04 Kim Karlsson |
||
|
_________________ Jimmy Hedlund Bruksbil: Volvo V70R AWD -04 | 300hk/400nm Banbil: Volvo 740 TURBO -88 | ???hk/???nm |
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
1664 besök totalt |