| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW 2002 tii banbils projekt
|
3266 besök totalt |
|
S: Bmw 2002 tii banbils projekt
Tjena nu skall projektet bort tyvärr pga tidsbrist plus att jag jobbar och skall börja plugga
Bilen är en fd banbil som har renoverats upp och lackats alpinvit med röda breddade fälgar plus turbo breddare guss fullbur maxlättad dock plåt allting! endast lite ytrost har kommit på huven! ett bra objekt som man inte behöver börja med att laga en massa rost på! Bilen är föredetta BMR:s här på rejsa så om ni kanske har nån frågor eller nåt sånt så kan han kanske fråga på det tex! Men bilen ägs numera av mig! Till bilen medföljer en massa delar eller reservdelar ny front lycktor växellådor m.m bland annat en trimmad motornord motor som är portad planad m.m godis till den dubbla weber 45:or med trattar m.m sen 2 andra trimmade motorer fast i delar med trimkam m.m! en dogleg låda med lös sprängkåpa ifrån en 635 csi med starkare koppling m.m mängder av delar Bilen säljes med alla delar i ett kit inga delar löst tyvärr då jag vill bli av med bilen plus alla delar direkt! Till er som är intresserade ringer på 0739-386318 eller mailar på joelnilsson112@hotmail.com ring efter kl 15.00 då jag slutar jobbet mvh joel _________________ Joel Nilsson |
|
ang bilder
tackar med hjälpen av bilderna..
där medföljer inga stolar eller bälten det mesta finns för att sätta ihopa den men det gäller att gå igenom alla delar och grejer som följer med finns rutor men dock i glas.
mvh joel _________________ Joel Nilsson |
![]() |
SÄLJES
S: BMW 2002 tii banbils projekt
|
3266 besök totalt |