Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: BMW 2002 tii banbils projekt
3266 besök totalt
Balkong
Arlöv
Här sen Jan 2006
Inlägg: 62


Trådstartare
S: Bmw 2002 tii banbils projekt

Tjena nu skall projektet bort tyvärr pga tidsbrist plus att jag jobbar och skall börja plugga

Bilen är en fd banbil som har renoverats upp och lackats alpinvit med röda breddade fälgar plus turbo breddare guss fullbur maxlättad dock plåt allting! endast lite ytrost har kommit på huven! ett bra objekt som man inte behöver börja med att laga en massa rost på!

Bilen är föredetta BMR:s här på rejsa så om ni kanske har nån frågor eller nåt sånt så kan han kanske fråga på det tex!

Men bilen ägs numera av mig!

Till bilen medföljer en massa delar eller reservdelar ny front lycktor växellådor m.m bland annat en trimmad motornord motor som är portad planad m.m godis till den dubbla weber 45:or med trattar m.m sen 2 andra trimmade motorer fast i delar med trimkam m.m! en dogleg låda med lös sprängkåpa ifrån en 635 csi med starkare koppling m.m mängder av delar

Bilen säljes med alla delar i ett kit inga delar löst tyvärr då jag vill bli av med bilen plus alla delar direkt!

Till er som är intresserade ringer på 0739-386318 eller mailar på joelnilsson112@hotmail.com ring efter kl 15.00 då jag slutar jobbet mvh joel

_________________
Joel Nilsson
Citera
triss
Visby, Stockholm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 862



Prisidé? Vagnsbok?

_________________
Robin Ansin
RMS Racing
Bmw Z4M -07
Citera
Balkong
Arlöv
Här sen Jan 2006
Inlägg: 62


Trådstartare
ang bilen

tjena 30 tusen för allting ingen vagnbok tyvärr bilder kan du kolla på garaget.org/balkong eller på bmr:s sida mvh joel

_________________
Joel Nilsson
Citera
apex
Linköping
Här sen Okt 2004
Inlägg: 2048



thumbs up


_________________
Torbjörn Fagerberg

A master of going faster!
Citera
Balkong
Arlöv
Här sen Jan 2006
Inlägg: 62


Trådstartare
ang bilden

hehe tackar visste inte riktigt hur man ladda upp bild men tack så mycket

_________________
Joel Nilsson
Citera
apex
Linköping
Här sen Okt 2004
Inlägg: 2048



Tyckte bara att det var vackert, så alla borde få se!




_________________
Torbjörn Fagerberg

A master of going faster!
Citera
triss
Visby, Stockholm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 862



Hur är det med stol och bälten osv? Medföljer det?

_________________
Robin Ansin
RMS Racing
Bmw Z4M -07
Citera
Balkong
Arlöv
Här sen Jan 2006
Inlägg: 62


Trådstartare
ang bilder

tackar med hjälpen av bilderna..

där medföljer inga stolar eller bälten det mesta finns för att sätta ihopa den men det gäller att gå igenom alla delar och grejer som följer med finns rutor men dock i glas.


mvh joel

_________________
Joel Nilsson
Citera
triss
Visby, Stockholm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 862



Finns den kvar? Bjuder 20k...

_________________
Robin Ansin
RMS Racing
Bmw Z4M -07
Citera
Balkong
Arlöv
Här sen Jan 2006
Inlägg: 62


Trådstartare
ang bilen

Tjena bilen blev såld precis nästan! mvh joel

_________________
Joel Nilsson
Citera
SÄLJES
S: BMW 2002 tii banbils projekt
3266 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande