Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Cobra Imola GT stolar
1921 besök totalt
Vo2
Kungälv
Här sen Sep 2007
Inlägg: 14


Trådstartare
S: Cobra Imola GT stolar

2st helt nya stolar, med Cobra alu underrede.
Stolarna är svarta med grå sits och rygg.

Nypris 6000:- styck för stolarna och 1000:- per underrede.

Allt säljes för 7000:-

Finns i Kungälv/Göteborg

/Joakim
joakim@joakimnordwall.com
0708-808652


_________________
Joakim Nordwall
Kör Lupo GTI
Citera
Vo2
Kungälv
Här sen Sep 2007
Inlägg: 14


Trådstartare
Har letat lite på nätet och hittat stolarna billigare än när dom köptes.

Därför är priset sänkt till 5000:- för hela paketet!

/Joakim

_________________
Joakim Nordwall
Kör Lupo GTI
Citera
Cédric
Uttran/Sthlm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 3366



Det här är den bredare varianten av imola om jag förstår rätt. Jag skulle behöva en till imolastol. Kanske passar med en bredare stol i passagerarsätet. Hur bred är stolen ?

Kanske någon annan kan köpa den andra i så fall..

_________________
Cédric Nyberg
Porsche 924 Turbo
Toyota GT86
Formel Vee Veemax MKIVB 1970
www.instagram.com/garagecedric/
Citera
Vo2
Kungälv
Här sen Sep 2007
Inlägg: 14


Trådstartare
Jag har inget mått i huvudet, men har hittat på nätet att dom skall vara +50mm, mot vanliga Imola.

Jag vill helst sälja båda i ett paket, men har jag en köpare på varje stol så är det helt ok att dela på dom.

/Joakim

_________________
Joakim Nordwall
Kör Lupo GTI
Citera
Kraniel
Värmdö
Här sen Dec 2002
Inlägg: 7277

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Re:

Cédric skrev:
Det här är den bredare varianten av imola om jag förstår rätt. Jag skulle behöva en till imolastol. Kanske passar med en bredare stol i passagerarsätet. Hur bred är stolen ?

Kanske någon annan kan köpa den andra i så fall..

Du kan komma och provsitta mina breda GT. Fina stolar!

_________________
Daniel Östlund
Citera
Hotte
Gotland
Här sen Nov 2004
Inlägg: 138



Kan du skicka dom?

_________________
Håkan othberg
Citera
Vo2
Kungälv
Här sen Sep 2007
Inlägg: 14


Trådstartare
Vettesjutton vart jag skall hitta kartong som funkar att packa in med, men nått skall väl gå att lösa om du är intresserad...

/Joakim

_________________
Joakim Nordwall
Kör Lupo GTI
Citera
Cédric
Uttran/Sthlm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 3366



attans, kan ingen köpa den andra stolen så jag får min . det är sällan den här färgen dyker upp som begstol. det blir lite tungt att köpa båda och sen sälja en av dom. blir ju lite å ligga ute med...

_________________
Cédric Nyberg
Porsche 924 Turbo
Toyota GT86
Formel Vee Veemax MKIVB 1970
www.instagram.com/garagecedric/
Citera
Vo2
Kungälv
Här sen Sep 2007
Inlägg: 14


Trådstartare
Sålda!

_________________
Joakim Nordwall
Kör Lupo GTI
Citera
SÄLJES
S: Cobra Imola GT stolar
1921 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande