| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Cobra Imola GT stolar
|
1921 besök totalt |
|
2st helt nya stolar, med Cobra alu underrede. Stolarna är svarta med grå sits och rygg. Nypris 6000:- styck för stolarna och 1000:- per underrede. Allt säljes för 7000:- Finns i Kungälv/Göteborg /Joakim joakim@joakimnordwall.com 0708-808652
_________________ Joakim Nordwall Kör Lupo GTI |
||
|
Det här är den bredare varianten av imola om jag förstår rätt. Jag skulle behöva en till imolastol. Kanske passar med en bredare stol i passagerarsätet. Hur bred är stolen ?
Kanske någon annan kan köpa den andra i så fall.. _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||
|
Jag har inget mått i huvudet, men har hittat på nätet att dom skall vara +50mm, mot vanliga Imola.
Jag vill helst sälja båda i ett paket, men har jag en köpare på varje stol så är det helt ok att dela på dom. /Joakim _________________ Joakim Nordwall Kör Lupo GTI |
||
|
Re:
Du kan komma och provsitta mina breda GT. Fina stolar! |
||
|
attans, kan ingen köpa den andra stolen så jag får min
. det är sällan den här färgen dyker upp som begstol. det blir lite tungt att köpa båda och sen sälja en av dom. blir ju lite å ligga ute med...
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||
![]() |
SÄLJES
|
1921 besök totalt |