Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Såld
1, 2   >>
7 besök senaste veckan (5400 totalt)
Ellac
Furulund
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1301


Trådstartare
S: Såld

Såld, ok att ta bort annons !

_________________
Calle Olsson
Citera
Emil Jönsson
Ängelholm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 897



Nu blev jag förvirrad.. E ratten i mocca eller läder? När ja kollade upp ratten på dalhems så fanns den bara o läder men på din bild ser de ut som mocca?



och lite frågor om stolen. stålrörs? Fiagodkänd?

E kanske lite intresserad..

_________________
Emil Jönsson
Citera
Qaz
Uppsala
Här sen Okt 2004
Inlägg: 1874



Är kompressorerna m45:or, eller större?

_________________
Markus Ålind
Citera
A.Lindgren
Ulricehamn
Här sen Jan 2006
Inlägg: 16



Du har PM.

//Anders

_________________
Anders Lindgren
Citera
Ellac
Furulund
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1301


Trådstartare
Re:

test

_________________
Calle Olsson
Citera
Ellac
Furulund
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1301


Trådstartare
Re:

Några svar
Ratten är svart Mocka med gula sömmar.

MOMo stolen har varit FIA godkänd. FIA godkännadet varar väl bara i 5 år och stolen är inköpt 2001 så i vilket fall så har det väl utgått?

Ang kompressorerna så är det enda som står på typskyltarna MB artikelnr och 307961 resp 207018.
Mer än så vet jag dessvärre inte om dem

PM är besvarade.

_________________
Calle Olsson
Citera
A.Lindgren
Ulricehamn
Här sen Jan 2006
Inlägg: 16



Hallå Calle

Du har ett PM igen.

//Anders

_________________
Anders Lindgren
Citera
Justus
Stockholm
Här sen Jul 2005
Inlägg: 82



Rattar mm

Hej,

Jag skulle vilja kopa båda rattarna och båda kompressorerna till min lilla Bertonecupe. Det sitter en TS-motor i som jag tænkte overladda.

Kan du skicka ett paketpris ink frakt till sthlm via pm eller mail till justus (at) ussarna.se

mvh Justus

_________________
Justus Harling

Fiat 500 -69
Alfa 159 SW -07
Citera
Ellac
Furulund
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1301


Trådstartare
Läges-status

Hej

Som läget är nu:

Bägge kompressornerna inkl remhjul samt OMP-ratten är nu sålda till A Lindgren

MOMo stol och Alfa-ratt finns fortfarande kvar.

Med vänlig hälsning

Calle

_________________
Calle Olsson
Citera
tobias_gill
nybro
Här sen Nov 2007
Inlägg: 7



momo stol

mkt intresserad av din momo stol ring mig 048118227...

_________________
tobias gill
Citera
Ellac
Furulund
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1301


Trådstartare
Upp och hoppa!

MOMo stolen finns fortfarande kvar!

_________________
Calle Olsson
Citera
Tino Carrasco
Ekeby
Här sen Mar 2005
Inlägg: 242



Calle hur bred i röven får man vara för att kunna sitta i den?
är den för smala people eller för oss som väger 90+?
Mvh
Tino

_________________
Tino Carrasco
Ford Capri 2.0 GL 1978
Ford Capri 2.0 GL 1979
Alfa Romeo GT1300 Junior
FIAT 500C Sport Twin Air
Projektledare Motorbanan Ring Knutstorp
Citera
Ellac
Furulund
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1301


Trådstartare
Storlek

Hej Tino

T-frame modellen tillhör inte de smalaste iallfall (jag är rätt smal 75 kg och det finns mycket plats över)
Jag vet att jag tryckt ner min pappa i den en gång och det gick iallfall och han väger nog runt en 90 kg..

Hittade även denna sida med mått på samtliga (?) MOMo stolar som kanske kan användas som referens.

http://www.sportscar-parts.com/mmseatcht.htm

Med vänlig hälsning

Calle

_________________
Calle Olsson
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



Jag har en likadan stol och som mest vägde jag 94kg, då fick jag plats i den. Fast det beror på hur bred r*v man har om man får plats eller inte!

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
Ellac
Furulund
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1301


Trådstartare
Uppp!

Uppp!

Kan eventuellt medtagas till rejsa träffen på Sturup!

_________________
Calle Olsson
Citera
Söder
Halmstad
Här sen Jan 2003
Inlägg: 553



Är det sidofästen eller bottenfästen?

_________________
Daniel Söderström
Scuderia Motori Sud
Alfa 155V6 & 2,0ts 5-papp+rejsers
Alfa 75 TS -89 Lekbil
Önos Osäkert!!
Citera
Ellac
Furulund
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1301


Trådstartare
Hej Söder

Det är bottenmontage a' 4 * M8 gängade hål.

Med vänlig hälsning

Calle

_________________
Calle Olsson
Citera
Ellac
Furulund
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1301


Trådstartare
Upp! Finns fortfarande kvar.

_________________
Calle Olsson
Citera
Ellac
Furulund
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1301


Trådstartare
Nytt pris , 1000:- !

_________________
Calle Olsson
Citera
riktigadavid
Sthlm
Här sen Apr 2005
Inlägg: 793



Den finns i lund eller?

_________________
/David Johansson
Citera
Ellac
Furulund
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1301


Trådstartare
Hej Wipe

Ja strax utanför Lund finns stolen, skickas dessvärre inte.

Med vänlig hälsning

Calle

_________________
Calle Olsson
Citera
SÄLJES
S: Såld
1, 2   >>
7 besök senaste veckan (5400 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande