|
Ellac
Furulund
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1301
Trådstartare

01 Mar 2008 10:05
Senast ändrad av Ellac, 29 Sep 2008 18:19, ändrad totalt 5 gånger
S: Såld
Såld, ok att ta bort annons !
_________________ Calle Olsson
|
Emil Jönsson
Ängelholm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 897

01 Mar 2008 11:10
Nu blev jag förvirrad.. E ratten i mocca eller läder? När ja kollade upp ratten på dalhems så fanns den bara o läder men på din bild ser de ut som mocca?
och lite frågor om stolen. stålrörs? Fiagodkänd?
E kanske lite intresserad..
_________________ Emil Jönsson
|
Qaz
Uppsala
Här sen Okt 2004
Inlägg: 1874

01 Mar 2008 13:47
Är kompressorerna m45:or, eller större?
_________________ Markus Ålind
|
A.Lindgren
Ulricehamn
Här sen Jan 2006
Inlägg: 16

01 Mar 2008 15:01
Du har PM.
//Anders
_________________ Anders Lindgren
|
Ellac
Furulund
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1301
Trådstartare

01 Mar 2008 16:08
Re:
test
_________________ Calle Olsson
|
Ellac
Furulund
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1301
Trådstartare

01 Mar 2008 16:10
Re:
Några svar
Ratten är svart Mocka med gula sömmar.
MOMo stolen har varit FIA godkänd. FIA godkännadet varar väl bara i 5 år och stolen är inköpt 2001 så i vilket fall så har det väl utgått?
Ang kompressorerna så är det enda som står på typskyltarna MB artikelnr och 307961 resp 207018.
Mer än så vet jag dessvärre inte om dem
PM är besvarade.
_________________ Calle Olsson
|
A.Lindgren
Ulricehamn
Här sen Jan 2006
Inlägg: 16

01 Mar 2008 21:15
Hallå Calle
Du har ett PM igen.
//Anders
_________________ Anders Lindgren
|
Justus
Stockholm
Här sen Jul 2005
Inlägg: 82

02 Mar 2008 09:05
Rattar mm
Hej,
Jag skulle vilja kopa båda rattarna och båda kompressorerna till min lilla Bertonecupe. Det sitter en TS-motor i som jag tænkte overladda.
Kan du skicka ett paketpris ink frakt till sthlm via pm eller mail till justus (at) ussarna.se
mvh Justus
_________________ Justus Harling
Fiat 500 -69
Alfa 159 SW -07
|
Ellac
Furulund
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1301
Trådstartare

02 Mar 2008 13:05
Läges-status
Hej
Som läget är nu:
Bägge kompressornerna inkl remhjul samt OMP-ratten är nu sålda till A Lindgren
MOMo stol och Alfa-ratt finns fortfarande kvar.
Med vänlig hälsning
Calle
_________________ Calle Olsson
|
tobias_gill
nybro
Här sen Nov 2007
Inlägg: 7

08 Mar 2008 15:36
momo stol
mkt intresserad av din momo stol ring mig 048118227...
_________________ tobias gill
|
Ellac
Furulund
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1301
Trådstartare

08 Aug 2008 18:50
Upp och hoppa!
MOMo stolen finns fortfarande kvar!
_________________ Calle Olsson
|
Tino Carrasco
Ekeby
Här sen Mar 2005
Inlägg: 242

08 Aug 2008 20:46
Calle hur bred i röven får man vara för att kunna sitta i den?
är den för smala people eller för oss som väger 90+?
Mvh
Tino
_________________ Tino Carrasco
Ford Capri 2.0 GL 1978
Ford Capri 2.0 GL 1979
Alfa Romeo GT1300 Junior
FIAT 500C Sport Twin Air
Projektledare Motorbanan Ring Knutstorp
|
Ellac
Furulund
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1301
Trådstartare

09 Aug 2008 08:50
Storlek
Hej Tino
T-frame modellen tillhör inte de smalaste iallfall (jag är rätt smal 75 kg och det finns mycket plats över)
Jag vet att jag tryckt ner min pappa i den en gång och det gick iallfall och han väger nog runt en 90 kg..
Hittade även denna sida med mått på samtliga (?) MOMo stolar som kanske kan användas som referens.
http://www.sportscar-parts.com/mmseatcht.htm
Med vänlig hälsning
Calle
_________________ Calle Olsson
|
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796

09 Aug 2008 09:17
Jag har en likadan stol och som mest vägde jag 94kg, då fick jag plats i den. Fast det beror på hur bred r*v man har om man får plats eller inte!
_________________ Abdol Oskowi.
BMW Club Schweden.
|
Ellac
Furulund
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1301
Trådstartare

16 Aug 2008 08:13
Uppp!
Uppp!
Kan eventuellt medtagas till rejsa träffen på Sturup!
_________________ Calle Olsson
|
Söder
Halmstad
Här sen Jan 2003
Inlägg: 553

16 Aug 2008 11:53
Är det sidofästen eller bottenfästen?
_________________ Daniel Söderström
Scuderia Motori Sud
Alfa 155V6 & 2,0ts 5-papp+rejsers
Alfa 75 TS -89 Lekbil
Önos Osäkert!!
|
Ellac
Furulund
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1301
Trådstartare

16 Aug 2008 16:41
Hej Söder
Det är bottenmontage a' 4 * M8 gängade hål.
Med vänlig hälsning
Calle
_________________ Calle Olsson
|
Ellac
Furulund
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1301
Trådstartare

29 Aug 2008 20:18
Upp! Finns fortfarande kvar.
_________________ Calle Olsson
|
Ellac
Furulund
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1301
Trådstartare

03 Sep 2008 20:18
Nytt pris , 1000:- !
_________________ Calle Olsson
|
riktigadavid
Sthlm
Här sen Apr 2005
Inlägg: 793

03 Sep 2008 20:55
Den finns i lund eller?
_________________ /David Johansson
|
Ellac
Furulund
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1301
Trådstartare

04 Sep 2008 09:28
Hej Wipe
Ja strax utanför Lund finns stolen, skickas dessvärre inte.
Med vänlig hälsning
Calle
_________________ Calle Olsson
|
|