| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Escort mk2 - projekt 10,000 SEK för allt!
|
4089 besök totalt |
|
S: Escort mk2 - projekt 10,000 SEK för allt!
Nu säljer jag allt. Har tyvärr inte tid att färdigställa detta evighetsprojekt! Ingen verkstad här och 20mil till bilen nu.
Se min biltråd för info. Allt är tillsalu. Ge ett bud. Finns bla en zetecmotor, typ 9 låda, pintomotor, typ F låda. Fyrlänk som är svetsad i karossen iofs, men det finns vinkelslip. Karossen finns där, lite rostlagning utförd men mycket återstår. Fälgar och lite allt möjligt övrigt. Lägg bud så får vi se vad som händer!
Med sorg i hjärtat...
Roger 0706-907217 EDIT: Glömde länk till tråd: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php EDIT2: Grejerna finns utanför Markaryd i Småland Edit3: Allt kan köpas för 10,000 SEK - alltså hela skiten för den summan! |
||||
|
fan Rogge jag är lite sugen kanske fast då bara på chassit.hur är rambenen och allt annat med rost
_________________ BJÖRN PALMQVIST Tack till:SDV,NIKABmotor, RAIDOPOWER.COM,Do88.se Kudoz.se,Mocomp.se m.m. Jag kommer blåsa i från er alla!! |
||||
|
Re:
Tja, ramben är väl ingen höjdare. Jag var tvungen att fimpa det ena pga total genomrost. Jag skulle inte rekommendera karossen till någon jag vill vara kompis med...
|
||||
|
Re:
Karma vettu!
|
||||
|
Hallåhallå!!
Finns massa, bromsskivor, fjäderben, bakaxel, två växellådor, 2-ltr zetec, inredningsdetaljer från originalbil, fälgar etcetc... fråga så kollar jag BRA priser!! Ev kan byte mot racestolar, 4 - 6 punktsbälten, ratt, pers utrustning, r-däck etc vara aktuellt! |
||||
|
Synd att du ska sälja!
Har du ngn rep-plåt att sälja? Jag behöver golv, innerskärmarna mot kupén, trösklar, mm,mm... Har du lyktpottor och fyrkantiga lyktor så köper jag gärna. mvh Magnus _________________ Magnus Harling |
||||
|
Re:
Det är dom som rostat bort...
|
||||
|
finns bilen kvar? Har du några bilder på själva karossen? kikade igenom din tråd lite snabbt men hittade inte några bra bilder på själva karossen. Vill gärna se vart och hur mycket rost det är:)
Mvh christofer snaps__85@hotmail.com _________________ Christofer Heurlin |
||||
|
Re:
Hej! Jodå, det är kvar allt. Tyvärr har jag inte fler bilder. Bilen står 20 mil från mig just nu... Rosten är väl rätt så plenty!
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
Inte alltför tidiga uppningar var det va?
Behöver lite plats för nya tokigheter - kom o köp! Nu med garagedamm på allt!
|
||||
![]() |
SÄLJES
S: Escort mk2 - projekt 10,000 SEK för allt!
|
4089 besök totalt |

