Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Escort mk2 - projekt 10,000 SEK för allt!
4089 besök totalt
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714


Trådstartare
S: Escort mk2 - projekt 10,000 SEK för allt!

Nu säljer jag allt.
Har tyvärr inte tid att färdigställa detta evighetsprojekt!
Ingen verkstad här och 20mil till bilen nu.
Se min biltråd för info.
Allt är tillsalu.
Ge ett bud.

Finns bla en zetecmotor, typ 9 låda, pintomotor, typ F låda.
Fyrlänk som är svetsad i karossen iofs, men det finns vinkelslip.
Karossen finns där, lite rostlagning utförd men mycket återstår.
Fälgar och lite allt möjligt övrigt.

Lägg bud så får vi se vad som händer!

Med sorg i hjärtat...

Roger 0706-907217

EDIT: Glömde länk till tråd:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=28664

EDIT2: Grejerna finns utanför Markaryd i Småland

Edit3: Allt kan köpas för 10,000 SEK - alltså hela skiten för den summan! thumbs up

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
ESCoRTMK2MANNEN
Bromma
Här sen Apr 2007
Inlägg: 944



fan Rogge jag är lite sugen kanske fast då bara på chassit.hur är rambenen och allt annat med rost

_________________
BJÖRN PALMQVIST

Tack till:SDV,NIKABmotor,
RAIDOPOWER.COM,Do88.se
Kudoz.se,Mocomp.se m.m.
Jag kommer blåsa i från er alla!!
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714


Trådstartare
Re:

ESCORTMK2MANNEN skrev:
fan Rogge jag är lite sugen kanske fast då bara på chassit.hur är rambenen och allt annat med rost


Tja, ramben är väl ingen höjdare. Jag var tvungen att fimpa det ena pga total genomrost. Jag skulle inte rekommendera karossen till någon jag vill vara kompis med...

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356



Roger gustavsson, den borne försäljaren..
Men ärlig är du allt! thumbs up


_________________
Håkan Persson
Citera
ninja
Eeeisleeuöööv!
Här sen Okt 2004
Inlägg: 4851



Re:

old blue oval skrev:
Roger gustavsson, den borne försäljaren..
Men ärlig är du allt! thumbs up



Synd att vara annat när man säljer en bil på Rejsa...

_________________
Andreas Östrin
Sportbilslös men inte rådlös
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714


Trådstartare
Re:

Miataninja skrev:
old blue oval skrev:
Roger gustavsson, den borne försäljaren..
Men ärlig är du allt! thumbs up



Synd att vara annat när man säljer en bil på Rejsa...
Yup!
Karma vettu!

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714


Trådstartare
Hallåhallå!!

Finns massa, bromsskivor, fjäderben, bakaxel, två växellådor, 2-ltr zetec, inredningsdetaljer från originalbil, fälgar etcetc... fråga så kollar jag

BRA priser!! thumbs up

Ev kan byte mot racestolar, 4 - 6 punktsbälten, ratt, pers utrustning, r-däck etc vara aktuellt! thumbs up

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
magnusharling
Årsta, Stockholms län, Sverige
Här sen Okt 2005
Inlägg: 142



Synd att du ska sälja!

Har du ngn rep-plåt att sälja? Jag behöver golv, innerskärmarna mot kupén, trösklar, mm,mm...
Har du lyktpottor och fyrkantiga lyktor så köper jag gärna.

mvh Magnus

_________________
Magnus Harling
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714


Trådstartare
Re:

magnusharling skrev:
Synd att du ska sälja!

Har du ngn rep-plåt att sälja? Jag behöver golv, innerskärmarna mot kupén, trösklar, mm,mm...
Har du lyktpottor och fyrkantiga lyktor så köper jag gärna.

mvh Magnus


Det är dom som rostat bort...

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
snaps
västerås
Här sen Apr 2007
Inlägg: 170



finns bilen kvar? Har du några bilder på själva karossen? kikade igenom din tråd lite snabbt men hittade inte några bra bilder på själva karossen. Vill gärna se vart och hur mycket rost det är:)

Mvh
christofer
snaps__85@hotmail.com

_________________
Christofer Heurlin
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714


Trådstartare
Re:

snaps skrev:
finns bilen kvar? Har du några bilder på själva karossen? kikade igenom din tråd lite snabbt men hittade inte några bra bilder på själva karossen. Vill gärna se vart och hur mycket rost det är:)

Mvh
christofer
snaps__85@hotmail.com


Hej!
Jodå, det är kvar allt. Tyvärr har jag inte fler bilder. Bilen står 20 mil från mig just nu...
Rosten är väl rätt så plenty!

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714


Trådstartare
Allt kvar

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714


Trådstartare
Är det ingen som har vett att pruta?

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
robber
08
Här sen Mar 2003
Inlägg: 5750



Nu hänger jag inte med. Du säljer CRXen för att bygga på Fårrden som du säljer? Är jag med nu?

_________________
R0b1n F0rsb3rg
"Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver"
______________________
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356



Nä, Roger har den goda smaken att ha 2 st MkII:or.. thumbs up

_________________
Håkan Persson
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714


Trådstartare

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714


Trådstartare
Inte alltför tidiga uppningar var det va?

Behöver lite plats för nya tokigheter - kom o köp! Nu med garagedamm på allt!

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
SÄLJES
S: Escort mk2 - projekt 10,000 SEK för allt!
4089 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande