Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Diverse BMW delar
1446 besök totalt
BMWTobbe

Här sen Aug 2003
Inlägg: 1778


Trådstartare
S: Diverse BMW delar

M3 E30 front och bakkjol i glasfiber från Adolfsson. 2500,- bägge.
Glasfiberstötfångare bak till -02, från -02depån. 600.
Beg kylare 518 e28, 300,-.
Ny kylare 528 e28, 1000,-.
Beg kylare till 535 e28, 800,-.
Drivaxlar M3 3,0 e36. 800,-/st.
Servostyrväxel e30, med slangar och behållare, 1500,-.
oljetråg S50 B30, 500,-.
Gula DE strålkastare e30 88, 800,-/båda sidorna
oljekylare med termostat till 325 e30, passar alla m20 i e30 karossen, 500,-.
Sotningssats M42, 1000,-.
M42 motor i delar, saknar kamkedja, bud! edit, hittade de ventiler som saknades!
Grenrör M42, 500,-
LMM till m3 e30, ny i kartong, 2000,-.
Växellåda från 320-96, 1000,-.
Supersprint slutljudd till 318i e30 med M40 motorn. 1500,-.
Sinterkoppling M5 3,8, 1500,-.
Spridare till S50B30, 1000,- för alla sex med fuel rail.
Div startmotorer, LMM, styrboxar

Bud på delarna emottages, skickar helst inte glasfiberdelarna.

Kontakt via:
PM
tobbe@nfs.nu
0708-977918
Citera
Kristian Somogyi
Da Nang
Här sen Okt 2004
Inlägg: 3487



Ska du inte lägga till ca 100 fjäderben? hahaha

_________________
Kristian Somogyi
www.sportvagnskonsult.com
www.svkcustoms.com
Citera
BMWTobbe

Här sen Aug 2003
Inlägg: 1778


Trådstartare
Re:

Krille_hlm skrev:
Ska du inte lägga till ca 100 fjäderben? hahaha


Nä, men drygt 600 stötdämpare till olika bilar kanske? Kom och köp!
Citera
Kristian Somogyi
Da Nang
Här sen Okt 2004
Inlägg: 3487



Re:

BMWTobbe skrev:
Krille_hlm skrev:
Ska du inte lägga till ca 100 fjäderben? hahaha


Nä, men drygt 600 stötdämpare till olika bilar kanske? Kom och köp!


Hahaha ja fyfaaan. Har du räknat dem?

_________________
Kristian Somogyi
www.sportvagnskonsult.com
www.svkcustoms.com
Citera
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890



Intressant!

Vi skall skruva ihop en BMW E30 (guuud så förvånade ni blev nu) och vi har 51mm fjäderben.
Nu måste vi ha två stötdämpare till ett humant pris som är lite stöddigare än en original "cykelpump".
om det skulle vara så att det möjligen finns ett kit med fram och bakdämpare i denna humana prisklass så är ju även det av intresse.

Så... vad är det för dämpare och av vilken dignitet är dessa?


_________________
Anders Franzén

320i Coupé -80 Hennarot
Citera
BMWTobbe

Här sen Aug 2003
Inlägg: 1778


Trådstartare
Re:

Krille_hlm skrev:
BMWTobbe skrev:
Krille_hlm skrev:
Ska du inte lägga till ca 100 fjäderben? hahaha


Nä, men drygt 600 stötdämpare till olika bilar kanske? Kom och köp!


Hahaha ja fyfaaan. Har du räknat dem?


Japp, och gjort en lista på vad som finns
Citera
BMWTobbe

Här sen Aug 2003
Inlägg: 1778


Trådstartare
Re:

Franzén skrev:
Intressant!

Vi skall skruva ihop en BMW E30 (guuud så förvånade ni blev nu) och vi har 51mm fjäderben.
Nu måste vi ha två stötdämpare till ett humant pris som är lite stöddigare än en original "cykelpump".
om det skulle vara så att det möjligen finns ett kit med fram och bakdämpare i denna humana prisklass så är ju även det av intresse.

Så... vad är det för dämpare och av vilken dignitet är dessa?



Tyvärr finns det inga E30 dämpare med i röran
Citera
SÄLJES
S: Diverse BMW delar
1446 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande