| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Diverse BMW delar
|
1446 besök totalt |
|
S: Diverse BMW delar
M3 E30 front och bakkjol i glasfiber från Adolfsson. 2500,- bägge. Glasfiberstötfångare bak till -02, från -02depån. 600. Beg kylare 518 e28, 300,-. Ny kylare 528 e28, 1000,-. Beg kylare till 535 e28, 800,-. Drivaxlar M3 3,0 e36. 800,-/st. Servostyrväxel e30, med slangar och behållare, 1500,-. oljetråg S50 B30, 500,-. Gula DE strålkastare e30 88, 800,-/båda sidorna oljekylare med termostat till 325 e30, passar alla m20 i e30 karossen, 500,-. Sotningssats M42, 1000,-. M42 motor i delar, saknar kamkedja, bud! edit, hittade de ventiler som saknades! Grenrör M42, 500,- LMM till m3 e30, ny i kartong, 2000,-. Växellåda från 320-96, 1000,-. Supersprint slutljudd till 318i e30 med M40 motorn. 1500,-. Sinterkoppling M5 3,8, 1500,-. Spridare till S50B30, 1000,- för alla sex med fuel rail. Div startmotorer, LMM, styrboxar Bud på delarna emottages, skickar helst inte glasfiberdelarna.
Kontakt via: PM tobbe@nfs.nu 0708-977918 |
||||||
|
|
||||||
|
Re:
Hahaha ja fyfaaan. Har du räknat dem?
|
||||||
|
Intressant!
Vi skall skruva ihop en BMW E30 (guuud så förvånade ni blev nu) och vi har 51mm fjäderben. Nu måste vi ha två stötdämpare till ett humant pris som är lite stöddigare än en original "cykelpump". om det skulle vara så att det möjligen finns ett kit med fram och bakdämpare i denna humana prisklass så är ju även det av intresse. Så... vad är det för dämpare och av vilken dignitet är dessa?
_________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||||||
|
Re:
Japp, och gjort en lista på vad som finns
|
||||||
|
Re:
Tyvärr finns det inga E30 dämpare med i röran
|
||||||
![]() |
SÄLJES
S: Diverse BMW delar
|
1446 besök totalt |

