Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: 302mm bromsar Volvo
1932 besök totalt
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002
Inlägg: 13419

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
S: 302mm bromsar Volvo

302mm skivor med sprillans nya ok och hållare till V70-850.


_________________

Rice and shine
Citera
M.Green
Örebro-Skogarna
Här sen Jun 2006
Inlägg: 202



Ungefärligt pris ?

_________________
Mattias Green-Escort Mk1
Citera
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002
Inlägg: 13419

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Re:

M.Green skrev:
Ungefärligt pris ?

Vet inte riktigt... Vad kan det vara värt? Vad kostar ett par bromsok hos reservdelsnasaren?
Priset är väl ungefär som två ok på Bilia kanske, skivorna och Green-Shitbeläggen på köpet typ...

_________________

Rice and shine
Citera
Maciek Matwiejczuk
Göteborg
Här sen Jul 2003
Inlägg: 3800



Sätt ut en annons på TPC-forumet tror du kommer bli av med dom ganska fort

_________________

--VVTS--
Citera
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002
Inlägg: 13419

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Re:

Maciek Matwiejczuk skrev:
Sätt ut en annons på TPC-forumet tror du kommer bli av med dom ganska fort

Jo, jag har funderat på det. thumbs up
Har iofs ingen panik...


_________________

Rice and shine
Citera
Maciek Matwiejczuk
Göteborg
Här sen Jul 2003
Inlägg: 3800



Re:

Lars Falk skrev:
Maciek Matwiejczuk skrev:
Sätt ut en annons på TPC-forumet tror du kommer bli av med dom ganska fort

Jo, jag har funderat på det. thumbs up
Har iofs ingen panik...

thumbs up

_________________

--VVTS--
Citera
M.Green
Örebro-Skogarna
Här sen Jun 2006
Inlägg: 202



Bromsok till 850R kostar 1224:- på mekonomen men då är det ju utbytes...

Blir väl dyrt å skicka pga vikten, du har inte vägarna förbi Örebro nångång ?

_________________
Mattias Green-Escort Mk1
Citera
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002
Inlägg: 13419

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Re:

M.Green skrev:
...du har inte vägarna förbi Örebro nångång ?

Jo det har jag då och då... Vill du ha grejerna kan jag ju ligga på dem till lämpligt tillfälle.
PM'a mig så kommer vi överens. thumbs up

_________________

Rice and shine
Citera
SÄLJES
S: 302mm bromsar Volvo
1932 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande