| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Hjälp att köpa kylare i Tyskland (E-Bay)?
|
1510 besök totalt |
|
K: Hjälp att köpa kylare i Tyskland (E-Bay)?
Nedan kylare finns till salu i Tyskland. Den säljs tydligen för spottstyvern 15euro inkl. frakt. Såvitt jag förstår av annonsen är den i 100%-tigt skick? Är det någon med bas i Tyslnad som skulle kunna agera ombud för mig? Givetvis förskottsbetalar jag allt och täcker även omkostnader(helst via förtroliga samtal över bit's på Pistenklause!) http://cgi.ebay.de/BMW-E30-M3-M-Powe _________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||
|
Re:
Jo, så är det och så är budet just nu 1 Euro _________________ Staffan Lindén Nuvarande banbil: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=34343 Före detta banbil: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=31967&highlight= |
||||
|
inte fin nog för att lämna in för att fixa den läcka där är? Budet ligger ju hittils lågt.
Eller det är lätt att handla en ny billigt? JAg har ingen koll på dessa så jag bara undrar. _________________ Bo Wihlborg |
||||
|
Re:
Frågan är bara var man gör det? Min läcker lite i packningen uppe runt "topplocket" men jag vet inte vart jag skall lämna den...? _________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||
|
Re:
Babelfish översättning har faktiskt hjälpt mig vid ett flertal tillfällen när jag handlat från Ebay.de. Babelfish finns på altavista Jag brukar kopiera den tyska texten och klistra in den i Babelfish som översätter den till Engelska Mvh Kent _________________ Kent Henell |
||||
|
Ta dock inte babelfish översättningen på 100% allvar, ibland är det riktigt lustiga översättningar som blir där. Men i det stora hela hjälper det säker en hel del
|
||||
|
Re:
Jo man får ju ta den med en nypa salt ibland, men det går oftast att utläsa i stora drag vad det handlar om.. _________________ Kent Henell |
||||
|
Re:
Du kan ju lämna in den på en kylarrenoveringsfirma så byter de hela kylelementet. På min Z3:a lyckades fläkten kilas mellan en plastkåpa och kylaren, blev ett jack i elementet.
Lämnade in den till en firma i byn och han bytte elementet för under halva nypriset _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99
|
||||
|
Re:
Den enda sådan jag hittat var i Gbg. Tycks inte finns några i sthlm. Angående Babelfish så översatte jag där men det var som sagt ändå inte bra. _________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||
|
Re:
kylarfabriken i uppsala http://www.kylarfabriken.se/ _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||
![]() |
SÄLJES
K: Hjälp att köpa kylare i Tyskland (E-Bay)?
|
1510 besök totalt |

