Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: 2x Corbeau Sprint(röda) Nytt pris
2063 besök totalt
dannehakan
Habo
Här sen Apr 2006
Inlägg: 91


Trådstartare
S: 2x Corbeau Sprint(röda) Nytt pris

Har 2 st Corbeau Sprint till salu.
Jag köpte dom i somras men har inte suttit mer än jag provsuttit dom hemma.

Skicket är kanon, en liten svart fläck på ena stolen. Den andra stolen är lite repig på baksidan men inte heller något evighetsprojekt att åtgärda.




Nypris för stolen är 3790:-/st


Är du intresserad ring mig på 073-7669175 eller skicka ett mail till orneling1987@hotmail.com

Stolarna kan skickas med bussgods så bor du långt bort är det inget hinder

MVH


Pris: 3500:- sista priset nu, lägre går jag inte. Köper ingen stolarna nu behåller jag dom och fixar ekonomin på annat sätt.

_________________
Daniel Örneling
Citera
ivah
Gävle
Här sen Maj 2005
Inlägg: 20



Vad ska man ha för mått för att passa i dom där då ?

Jag är 190cm lång och väger en sisådär 65kg =)
Är väl knappst några problem på bredden, men längden däremot :S

Hur långt är det upp till hålen för bältena ?


Mvh Mattias.

_________________
Mattias Larsson
Citera
dannehakan
Habo
Här sen Apr 2006
Inlägg: 91


Trådstartare
Re:

ivah skrev:
Vad ska man ha för mått för att passa i dom där då ?

Jag är 190cm lång och väger en sisådär 65kg =)
Är väl knappst några problem på bredden, men längden däremot :S

Hur långt är det upp till hålen för bältena ?


Mvh Mattias.


Jag är ca 178 cm och väger runt 80 kg, jag sitter bra i dom. Nu mätte jag lite snabbt med en linjal och det är ca 50 cm mellan sitsen och hålen för bältena så jag kan inte tro att dina 190 cm skulle vara några problem heller.

Är de fortfarande intressanta så hör av dig

MVH

_________________
Daniel Örneling
Citera
dannehakan
Habo
Här sen Apr 2006
Inlägg: 91


Trådstartare
Min mätning från igår kan vi skippa.
Bredd på stolarna är 58 cm och höjd mellan sittdynan och hål för bälten är ganska precis 60 cm.
Den borde med andra ord passa bra även för lite längre personer

MVH

_________________
Daniel Örneling
Citera
dannehakan
Habo
Här sen Apr 2006
Inlägg: 91


Trådstartare
upp

_________________
Daniel Örneling
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Hmmmm

Minst 7dgr mellan uppningar

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
dannehakan
Habo
Här sen Apr 2006
Inlägg: 91


Trådstartare
Re:

Dude skrev:
Hmmmm

Minst 7dgr mellan uppningar


oops; då ska jag tänka på det i fortsättningen

_________________
Daniel Örneling
Citera
dannehakan
Habo
Här sen Apr 2006
Inlägg: 91


Trådstartare
Nytt pris nu; 4500:-

Ta chansen att köpa ett par kanonsköna stolar till et bra pris

_________________
Daniel Örneling
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Ändringar i annonsen görs genom att använda "Ändra"-knappen i första inlägget
Lägg gärna till i rubriken att ändring i första inlägget är gjort.

Din ändring kan kallas uppning

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Editerar mitt inlägg lite.

Fiamärkning? Alltså, hur länge är de godkända?

Har du monteringsplattor?

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
dannehakan
Habo
Här sen Apr 2006
Inlägg: 91


Trådstartare
Re:

Roger Gustafsson skrev:
Editerar mitt inlägg lite.

Fiamärkning? Alltså, hur länge är de godkända?

Har du monteringsplattor?


Fiamärkning 8855-1999 stpr det på baksidan om det är den?

det är bara stolarna jag har till salu dessvärre

_________________
Daniel Örneling
Citera
dannehakan
Habo
Här sen Apr 2006
Inlägg: 91


Trådstartare
3700:- nu.

Är det för mycket, ge mig seriösa bud! måste bli av med dom

_________________
Daniel Örneling
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Jag vet inte om jag var otydlig i mitt förra inlägg
Läs det och är det ngt som är galet, så kan du väl berätta det

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Re:

Dude skrev:
Jag vet inte om jag var otydlig i mitt förra inlägg
Läs det och är det ngt som är galet, så kan du väl berätta det


Du vet, japanska bilar är lite snabbare. Så vi är väl vana vid snabba ryck!!


Btw Danne, du har PM!

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
dannehakan
Habo
Här sen Apr 2006
Inlägg: 91


Trådstartare
Sålda

_________________
Daniel Örneling
Citera
SÄLJES
S: 2x Corbeau Sprint(röda) Nytt pris
2063 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande