| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: 2x Corbeau Sprint(röda) Nytt pris
|
2063 besök totalt |
|
S: 2x Corbeau Sprint(röda) Nytt pris
Har 2 st Corbeau Sprint till salu. Jag köpte dom i somras men har inte suttit mer än jag provsuttit dom hemma. Skicket är kanon, en liten svart fläck på ena stolen. Den andra stolen är lite repig på baksidan men inte heller något evighetsprojekt att åtgärda.
Nypris för stolen är 3790:-/st Är du intresserad ring mig på 073-7669175 eller skicka ett mail till orneling1987@hotmail.com Stolarna kan skickas med bussgods så bor du långt bort är det inget hinder
MVH Pris: 3500:- sista priset nu, lägre går jag inte. Köper ingen stolarna nu behåller jag dom och fixar ekonomin på annat sätt. _________________ Daniel Örneling |
||
|
Vad ska man ha för mått för att passa i dom där då ?
Jag är 190cm lång och väger en sisådär 65kg =) Är väl knappst några problem på bredden, men längden däremot :S Hur långt är det upp till hålen för bältena ? Mvh Mattias. _________________ Mattias Larsson |
||
|
Re:
Jag är ca 178 cm och väger runt 80 kg, jag sitter bra i dom. Nu mätte jag lite snabbt med en linjal och det är ca 50 cm mellan sitsen och hålen för bältena så jag kan inte tro att dina 190 cm skulle vara några problem heller. Är de fortfarande intressanta så hör av dig
MVH _________________ Daniel Örneling |
||
|
Min mätning från igår kan vi skippa.
Bredd på stolarna är 58 cm och höjd mellan sittdynan och hål för bälten är ganska precis 60 cm. Den borde med andra ord passa bra även för lite längre personer
MVH _________________ Daniel Örneling |
||
|
Ändringar i annonsen görs genom att använda "Ändra"-knappen i första inlägget
Lägg gärna till i rubriken att ändring i första inlägget är gjort. Din ändring kan kallas uppning
_________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||
|
Editerar mitt inlägg lite.
Fiamärkning? Alltså, hur länge är de godkända? Har du monteringsplattor? |
||
|
Re:
Fiamärkning 8855-1999 stpr det på baksidan om det är den? det är bara stolarna jag har till salu dessvärre _________________ Daniel Örneling |
||
|
Re:
Du vet, japanska bilar är lite snabbare. Så vi är väl vana vid snabba ryck!!
Btw Danne, du har PM!
|
||
![]() |
SÄLJES
S: 2x Corbeau Sprint(röda) Nytt pris
|
2063 besök totalt |

