|
zim
småland
Här sen Jul 2007
Inlägg: 243
Trådstartare

27 Feb 2008 21:38
Senast ändrad av zim, 16 Jun 2008 15:56, ändrad totalt 1 gång
S: Ferrita avgas 2,5" Rostfritt Audi A4
säljer ett 2,5" rostfritt avgas. har suttit på en Audi A4 2,6 -97 men passar nog fler modeller
från katt och bakåt
dubbla utblås
lägg ett bud, vill bli av me de så fort som möjligt!
_________________ Simon Möllefors
Kör: M3 e30 -87
Körde: Mini Cooper -97
|
zim
småland
Här sen Jul 2007
Inlägg: 243
Trådstartare

08 Mar 2008 19:21
ingen som är intresserad?
ett bud?
_________________ Simon Möllefors
Kör: M3 e30 -87
Körde: Mini Cooper -97
|
Zolektric
Här sen Maj 2004
Inlägg: 973

09 Mar 2008 01:26
tror du att det hade kunnat passa en passat från samma år?
_________________ Björn Hansson
|
zim
småland
Här sen Jul 2007
Inlägg: 243
Trådstartare

09 Mar 2008 14:17
vet inte, enklast är väl att ringa en VAG-verkstad och fråga.
_________________ Simon Möllefors
Kör: M3 e30 -87
Körde: Mini Cooper -97
|
zim
småland
Här sen Jul 2007
Inlägg: 243
Trådstartare

07 Apr 2008 22:06
uppeliupp...
kom och köp!
det ligger bara här och är i vägen
_________________ Simon Möllefors
Kör: M3 e30 -87
Körde: Mini Cooper -97
|
Nisse Classon
Lidköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 4439

08 Apr 2008 11:47
Dubbla utblås, betyder det att det är dubbelrör ur en dämpare eller är det en dämpare på varje sida? Är det en quattro?
_________________ /Niße
Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18
|
zim
småland
Här sen Jul 2007
Inlägg: 243
Trådstartare

08 Apr 2008 15:08
ingen quattro...
det delar sig bara precis innan utblåsen, så de e ett rör hela vägen, tills precis innan utblåsen.
_________________ Simon Möllefors
Kör: M3 e30 -87
Körde: Mini Cooper -97
|
Nisse Classon
Lidköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 4439

08 Apr 2008 18:29
ok! Då finns det tyvärr inte ens en chans att det passar på min Passat, men tack ändå.
Många Passatägare som är spekulanter här förresten...
_________________ /Niße
Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18
|
zim
småland
Här sen Jul 2007
Inlägg: 243
Trådstartare

17 Apr 2008 22:07
... bud?
_________________ Simon Möllefors
Kör: M3 e30 -87
Körde: Mini Cooper -97
|
zim
småland
Här sen Jul 2007
Inlägg: 243
Trådstartare

08 Maj 2008 20:48
upp igen.
_________________ Simon Möllefors
Kör: M3 e30 -87
Körde: Mini Cooper -97
|
zim
småland
Här sen Jul 2007
Inlägg: 243
Trådstartare

01 Jun 2008 17:50
...
_________________ Simon Möllefors
Kör: M3 e30 -87
Körde: Mini Cooper -97
|
zim
småland
Här sen Jul 2007
Inlägg: 243
Trådstartare

14 Jun 2008 12:52
bud?
_________________ Simon Möllefors
Kör: M3 e30 -87
Körde: Mini Cooper -97
|
zlobo
växjö
Här sen Maj 2004
Inlägg: 313

15 Jun 2008 23:22
ingen bild på systemet?
_________________ ________________________________________
Slobodan Kostic
www.kostic.nu
Spons BSR KRB EAAB Peter G
|
zim
småland
Här sen Jul 2007
Inlägg: 243
Trådstartare

16 Jun 2008 15:58
Bild finns nu i första inlägget, vill du ha på hela får du säga till så ska jag försöka fixa en.
Detta var den jag hade
_________________ Simon Möllefors
Kör: M3 e30 -87
Körde: Mini Cooper -97
|
zim
småland
Här sen Jul 2007
Inlägg: 243
Trådstartare

26 Jun 2008 21:03
upp
_________________ Simon Möllefors
Kör: M3 e30 -87
Körde: Mini Cooper -97
|
zim
småland
Här sen Jul 2007
Inlägg: 243
Trådstartare

08 Jul 2008 19:18
_________________ Simon Möllefors
Kör: M3 e30 -87
Körde: Mini Cooper -97
|
zim
småland
Här sen Jul 2007
Inlägg: 243
Trådstartare

14 Aug 2008 23:15
kom igen nu!!!
_________________ Simon Möllefors
Kör: M3 e30 -87
Körde: Mini Cooper -97
|
zim
småland
Här sen Jul 2007
Inlägg: 243
Trådstartare

21 Aug 2008 09:09
bud?
_________________ Simon Möllefors
Kör: M3 e30 -87
Körde: Mini Cooper -97
|
Jocke K
Falkenberg
Här sen Jul 2004
Inlägg: 666

21 Aug 2008 10:49
Lägger ett bud på 500:-
|
zim
småland
Här sen Jul 2007
Inlägg: 243
Trådstartare

21 Aug 2008 11:17
Senast ändrad av zim, 29 Aug 2008 16:42, ändrad totalt 1 gång
det kostar ju nästan bensinen för mig att hämta det i garaget
men jag antecknar ditt bud iaf
_________________ Simon Möllefors
Kör: M3 e30 -87
Körde: Mini Cooper -97
|
zim
småland
Här sen Jul 2007
Inlägg: 243
Trådstartare

29 Aug 2008 16:41
hejsan hoppsan
_________________ Simon Möllefors
Kör: M3 e30 -87
Körde: Mini Cooper -97
|
|