|
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615
Trådstartare

08 Feb 2008 21:10
Senast ändrad av Andrew Petrykowski, 20 Aug 2008 10:23, ändrad totalt 2 gånger
S: Nissian 180zx (silvia s12) 5000kr!!!
Då ska bilen bort till förmån för något litet som inte drar någon soppa då jag börjat pendla dagligen med bilen.
Motorn är ompysslad en del med turbo från en s13 som laddar lite mer än standard.
Sitter en spritt ny koppling i bilen samt helt nya åretom däck i alla fyra hörnen (nåväl, bakdäcken ser inte så nya ut längre).
Bilen är även aga-diffad.
Negativt:
Bilen är ingen utställningsbil, samt att troligen soppapumpen djävlas lite när man får laddtryck, turbon har nyligen börjat vissla lite när den är kall.
Mer info och bilder hittas här:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=40986&highlight=silvia
Pris: Ge mig ett bud
|
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615
Trådstartare

13 Mar 2008 09:46
Upp.
|
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615
Trådstartare

20 Mar 2008 09:07
Putt
|
Patrik Ö
Stockholm
Här sen Apr 2003
Inlägg: 5186

21 Mar 2008 17:35
Finns den kvar?
|
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615
Trådstartare

25 Mar 2008 15:20
Re:
| poh99 skrev: | | Finns den kvar? |
Jodå, den finns kvar men jag har varit lite dålig på att kolla rejsa på sistonne
|
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615
Trådstartare

28 Mar 2008 11:02
Nu nybesiktigad med ett avgasfäste att fixa, utan återbesiktning dock.
|
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615
Trådstartare

07 Apr 2008 11:12
Upp upp o iväg!
|
PevAB
Halmstad
Här sen Feb 2006
Inlägg: 26

08 Apr 2008 00:45
Du har inget ca. pris så man vet ung. vad du är ute efter?
mvh Jimmy
_________________ Jimmy Lindroth
|
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615
Trådstartare

08 Apr 2008 12:15
Re:
| PevAB skrev: | Du har inget ca. pris så man vet ung. vad du är ute efter?
mvh Jimmy | 15,000kr vill jag ha för den.
|
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615
Trådstartare

15 Maj 2008 19:47
Då bumpar vi denna lite då!
Ge mig ett skammbud vettja, eller hellre en Caddy GT/Golf Gti i bra skick
|
Nikel
Uddevalla
Här sen Aug 2005
Inlägg: 15493

15 Maj 2008 20:11
vrför har man inte 15k när man ser sånt här. Och varför skriver jag detta när jag redan har en sådan i garaget.  fin bil iaf..
|
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615
Trådstartare

18 Jun 2008 20:30
okay, då uppar vi denna igen.
Bilen står nu avställd och läcker lite olja.
Har varken tid eller ork för det här just nu, så jag är väldigt öppen för bud
Skammbuda iväg, annars åker den ut på blocket efter helgen
|
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615
Trådstartare

16 Jul 2008 13:21
Upp lite till då
Är alldeless för upptagen för att lägga ut den på blocket och behöver dessutom garageplatsen för något tvåhjuligt nu, är det ingen som behöver en liten reservdelsbil/frammtida drifting vinnare för småpengar?
|
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615
Trådstartare

20 Aug 2008 10:24
Jaha, då uppar vi lite, inte långt kvar till att jag lämnar landet. Så nu måste den verkligen bort,
5000kr!!! Perfa kandidat för 5papp racing om det blir mera sånt frammöver
|
Winquist
Danmark
Här sen Sep 2004
Inlägg: 103

20 Aug 2008 14:42
Jeg kober den om du kan levere den til Malmö
Stefan
0045 25263333
_________________ Stefan Winquist
|
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615
Trådstartare

20 Aug 2008 19:45
Re:
| Winquist skrev: | Jeg kober den om du kan levere den til Malmö
Stefan
0045 25263333 |
Har dessvärre ingen möjlighet att få ned den till Malmö, dessutom är det vad jag förstått inte helt lätt att sälja till utlandet då bilen måste avregistreras.
|
ninja
Eeeisleeuöööv!
Här sen Okt 2004
Inlägg: 4851

20 Aug 2008 20:48
Re:
| Andrew Petrykowski skrev: | | Winquist skrev: | Jeg kober den om du kan levere den til Malmö
Stefan
0045 25263333 |
Har dessvärre ingen möjlighet att få ned den till Malmö, dessutom är det vad jag förstått inte helt lätt att sälja till utlandet då bilen måste avregistreras. |
Kolla med Skoghag, han ska väl ha ner en bärgare...
_________________ Andreas Östrin
Sportbilslös men inte rådlös
|
Fiffe88
Kungsbacka
Här sen Jun 2007
Inlägg: 10

21 Aug 2008 09:46
..
Finns bilen kvar eller?
blev redigt sugen på att köpa, är ju ändå snart dags att skaffa vinterbil!
_________________ Fredrik Nordström
|
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615
Trådstartare

21 Aug 2008 19:36
Re: ..
| Fiffe88 skrev: | Finns bilen kvar eller?
blev redigt sugen på att köpa, är ju ändå snart dags att skaffa vinterbil! |
Jodå, bilen finns än kvar, har en kille som ska hämta den nu i helgen dock... men den är inte hämtad ännu, så dyker han inte upp så finns den igen på måndag
|
thunder fart
västerås
Här sen Feb 2007
Inlägg: 76

24 Aug 2008 20:19
Re: ..
| Andrew Petrykowski skrev: | | Fiffe88 skrev: | Finns bilen kvar eller?
blev redigt sugen på att köpa, är ju ändå snart dags att skaffa vinterbil! |
Jodå, bilen finns än kvar, har en kille som ska hämta den nu i helgen dock... men den är inte hämtad ännu, så dyker han inte upp så finns den igen på måndag  |
finns den kvar?
_________________ Oskar thorn
|
Fiffe88
Kungsbacka
Här sen Jun 2007
Inlägg: 10

25 Aug 2008 12:06
Re: ..
| Andrew Petrykowski skrev: | | Fiffe88 skrev: | Finns bilen kvar eller?
blev redigt sugen på att köpa, är ju ändå snart dags att skaffa vinterbil! |
Jodå, bilen finns än kvar, har en kille som ska hämta den nu i helgen dock... men den är inte hämtad ännu, så dyker han inte upp så finns den igen på måndag  |
Blev det något köp i helgen??
_________________ Fredrik Nordström
|
|