Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Nissian 180zx (silvia s12) 5000kr!!!
4138 besök totalt
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615


Trådstartare
S: Nissian 180zx (silvia s12) 5000kr!!!

Då ska bilen bort till förmån för något litet som inte drar någon soppa då jag börjat pendla dagligen med bilen.
Motorn är ompysslad en del med turbo från en s13 som laddar lite mer än standard.
Sitter en spritt ny koppling i bilen samt helt nya åretom däck i alla fyra hörnen (nåväl, bakdäcken ser inte så nya ut längre).
Bilen är även aga-diffad.

Negativt:
Bilen är ingen utställningsbil, samt att troligen soppapumpen djävlas lite när man får laddtryck, turbon har nyligen börjat vissla lite när den är kall.



Mer info och bilder hittas här:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=40986&highlight=silvia

Pris: Ge mig ett bud
Citera
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615


Trådstartare
Upp.
Citera
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615


Trådstartare
Putt
Citera
Patrik Ö
Stockholm
Här sen Apr 2003
Inlägg: 5186



Finns den kvar?
Citera
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615


Trådstartare
Re:

poh99 skrev:
Finns den kvar?


Jodå, den finns kvar men jag har varit lite dålig på att kolla rejsa på sistonne
Citera
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615


Trådstartare
Nu nybesiktigad med ett avgasfäste att fixa, utan återbesiktning dock.
Citera
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615


Trådstartare
Upp upp o iväg!
Citera
PevAB
Halmstad
Här sen Feb 2006
Inlägg: 26



Du har inget ca. pris så man vet ung. vad du är ute efter?

mvh Jimmy

_________________
Jimmy Lindroth
Citera
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615


Trådstartare
Re:

PevAB skrev:
Du har inget ca. pris så man vet ung. vad du är ute efter?

mvh Jimmy
15,000kr vill jag ha för den.
Citera
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615


Trådstartare
Då bumpar vi denna lite då!
Ge mig ett skammbud vettja, eller hellre en Caddy GT/Golf Gti i bra skick
Citera
Nikel
Uddevalla
Här sen Aug 2005
Inlägg: 15493



vrför har man inte 15k när man ser sånt här. Och varför skriver jag detta när jag redan har en sådan i garaget. fin bil iaf..

_________________
Nik las Hjel te Söde rros
ZX6R BTG 8.47.3
https://amzn.to/3WLy5Vo
Citera
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615


Trådstartare
okay, då uppar vi denna igen.
Bilen står nu avställd och läcker lite olja.
Har varken tid eller ork för det här just nu, så jag är väldigt öppen för bud
Skammbuda iväg, annars åker den ut på blocket efter helgen
Citera
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615


Trådstartare
Upp lite till då
Är alldeless för upptagen för att lägga ut den på blocket och behöver dessutom garageplatsen för något tvåhjuligt nu, är det ingen som behöver en liten reservdelsbil/frammtida drifting vinnare för småpengar?
Citera
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615


Trådstartare
Jaha, då uppar vi lite, inte långt kvar till att jag lämnar landet. Så nu måste den verkligen bort,
5000kr!!! Perfa kandidat för 5papp racing om det blir mera sånt frammöver
Citera
Winquist
Danmark
Här sen Sep 2004
Inlägg: 103



Jeg kober den om du kan levere den til Malmö

Stefan

0045 25263333

_________________
Stefan Winquist
Citera
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615


Trådstartare
Re:

Winquist skrev:
Jeg kober den om du kan levere den til Malmö

Stefan

0045 25263333


Har dessvärre ingen möjlighet att få ned den till Malmö, dessutom är det vad jag förstått inte helt lätt att sälja till utlandet då bilen måste avregistreras.
Citera
ninja
Eeeisleeuöööv!
Här sen Okt 2004
Inlägg: 4851



Re:

Andrew Petrykowski skrev:
Winquist skrev:
Jeg kober den om du kan levere den til Malmö

Stefan

0045 25263333


Har dessvärre ingen möjlighet att få ned den till Malmö, dessutom är det vad jag förstått inte helt lätt att sälja till utlandet då bilen måste avregistreras.


Kolla med Skoghag, han ska väl ha ner en bärgare...

_________________
Andreas Östrin
Sportbilslös men inte rådlös
Citera
Fiffe88
Kungsbacka
Här sen Jun 2007
Inlägg: 10



..

Finns bilen kvar eller?
blev redigt sugen på att köpa, är ju ändå snart dags att skaffa vinterbil!

_________________
Fredrik Nordström
Citera
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615


Trådstartare
Re: ..

Fiffe88 skrev:
Finns bilen kvar eller?
blev redigt sugen på att köpa, är ju ändå snart dags att skaffa vinterbil!


Jodå, bilen finns än kvar, har en kille som ska hämta den nu i helgen dock... men den är inte hämtad ännu, så dyker han inte upp så finns den igen på måndag
Citera
thunder fart
västerås
Här sen Feb 2007
Inlägg: 76



Re: ..

Andrew Petrykowski skrev:
Fiffe88 skrev:
Finns bilen kvar eller?
blev redigt sugen på att köpa, är ju ändå snart dags att skaffa vinterbil!


Jodå, bilen finns än kvar, har en kille som ska hämta den nu i helgen dock... men den är inte hämtad ännu, så dyker han inte upp så finns den igen på måndag



finns den kvar?

_________________
Oskar thorn
Citera
Fiffe88
Kungsbacka
Här sen Jun 2007
Inlägg: 10



Re: ..

Andrew Petrykowski skrev:
Fiffe88 skrev:
Finns bilen kvar eller?
blev redigt sugen på att köpa, är ju ändå snart dags att skaffa vinterbil!


Jodå, bilen finns än kvar, har en kille som ska hämta den nu i helgen dock... men den är inte hämtad ännu, så dyker han inte upp så finns den igen på måndag




Blev det något köp i helgen??

_________________
Fredrik Nordström
Citera
SÄLJES
S: Nissian 180zx (silvia s12) 5000kr!!!
4138 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande