Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
B: Sparco Stolar.
1688 besök totalt
CMXI
Linköping
Här sen Apr 2007
Inlägg: 250


Trådstartare
B: Sparco Stolar.

Slänger ut en fråga ifall någon vill byta stolar med mig?

Har två st röda Sparco stolar med Bottenmontage..

Beställde 2 st stolsundereden för att få in stolarna i 911:an men sen jag la beställningen i sep -07 och inte fått grejerna nu i början av mars så tröttnade jag och avbeställde allt!

Så av tidsbrist/ork så slänger jag ut frågan här.

Skulle vilja byta mot två likn stolar fast med sidomontage för lättare montering.
Färgen är nästan ovesäntlig men skulle föredra svarta eller röda stolar.

Kanske något för den som har sidomontage men vill sänka stolen och bulta i golvet???

Bild på grejerna.

Har några år på nacken antagligen och skick därefter!

Kan iosf vara mottaglig för att endast sälja till bra bud. ... men är av naturen svårflirtad!

Den vänstra stolen sitter jag bra i 180/85kg Högra något mindre.


_________________
Patrick Hansson
Citera
igloo
Örebro
Här sen Jun 2006
Inlägg: 292



Jag har ett egentillverkat underrede till dessa stolar om du är intresserad.

Har suttit i farsans 911 Carrera -75 och borde även passa din.

_________________
Anders Igelström
Citera
CMXI
Linköping
Här sen Apr 2007
Inlägg: 250


Trådstartare
Bump..

_________________
Patrick Hansson
Citera
SÄLJES
B: Sparco Stolar.
1688 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande