| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
B: Sparco Stolar.
|
1688 besök totalt |
|
B: Sparco Stolar.
Slänger ut en fråga ifall någon vill byta stolar med mig? Har två st röda Sparco stolar med Bottenmontage.. Beställde 2 st stolsundereden för att få in stolarna i 911:an men sen jag la beställningen i sep -07 och inte fått grejerna nu i början av mars så tröttnade jag och avbeställde allt! Så av tidsbrist/ork så slänger jag ut frågan här. Skulle vilja byta mot två likn stolar fast med sidomontage för lättare montering. Färgen är nästan ovesäntlig men skulle föredra svarta eller röda stolar. Kanske något för den som har sidomontage men vill sänka stolen och bulta i golvet??? Bild på grejerna. Har några år på nacken antagligen och skick därefter! Kan iosf vara mottaglig för att endast sälja till bra bud. ... men är av naturen svårflirtad! Den vänstra stolen sitter jag bra i 180/85kg Högra något mindre.
_________________ Patrick Hansson |
![]() |
SÄLJES
B: Sparco Stolar.
|
1688 besök totalt |
