| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Transport av 4st däck till Gotland
|
1406 besök totalt |
|
Re:
Huddinge. _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||
|
Re:
Jo men jag tror det. Dom hade bara ett uppehåll för ett tag sedan men sen ett halvår-år tillbaka tror jag det funkar. Fast jag vet inte ifall det går att skicka ifrån gotland, gick inte förut innan uppehållet iaf men är mycket möjligt att dom lagt till det nu. Vet att jag skickade ett mejl till dom och frågade under deras uppehåll och då sa dom att det skulle återkommer och även att det skulle gå att skicka ifrån gotland i framtiden. _________________ /David Johansson |
||||
|
ska med 90% åka med tom bil från stockholm till gotland
mån el tis om 2 veckor.men ska neråt på ön så då hamnar dom i en lägenhet i visby i väntan på vidare transport. har skickat massor med grejer med bussgods till fastlandet,senast i höstas. SNOR dyrt bara.kan åka och lämnar vid dörren för samma pris ju! _________________ Om man nu inte ska göra det grundligt- varför göra det överhuvudtaget Henke Blomberg |
||||
![]() |
SÄLJES
K: Transport av 4st däck till Gotland
|
1406 besök totalt |

