Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Transport av 4st däck till Gotland
1406 besök totalt
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
K: Transport av 4st däck till Gotland

Är i behov av att få 4st däck till Slite i nära framtid.

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
RBroman
Visby / Gotland
Här sen Aug 2005
Inlägg: 776



om dom kommer till visby, så kan jag eventuellt ta dom vidare till slite..

_________________
Rickard Broman

Volvo Amazon -1962
Bantaxi Volvo 142 -1968
Citera
riktigadavid
Sthlm
Här sen Apr 2005
Inlägg: 793



Jag har mitt garage i slite och jobbar även där. Bor i visby.
Dock har jag väl inte direkt någon inplanerad resa till fastlandet just nu.
Vart ska dom ifrån?

_________________
/David Johansson
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Re:

wipe skrev:
Jag har mitt garage i slite och jobbar även där. Bor i visby.
Dock har jag väl inte direkt någon inplanerad resa till fastlandet just nu.
Vart ska dom ifrån?


Huddinge.

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
Jimmya
Kila
Här sen Jul 2005
Inlägg: 752



Har du kollat med bussgods?
Jag har iaf skickat bakljus till visby med bussgods.

_________________
/Jimmy Andersson

_____________________________________________
Dorifuto repairo dorifuto. The way of the sideways samurai!
Citera
RBroman
Visby / Gotland
Här sen Aug 2005
Inlägg: 776



Re:

Jimmya skrev:
Har du kollat med bussgods?
Jag har iaf skickat bakljus till visby med bussgods.


Buss gods finns inte till gotland längre

_________________
Rickard Broman

Volvo Amazon -1962
Bantaxi Volvo 142 -1968
Citera
riktigadavid
Sthlm
Här sen Apr 2005
Inlägg: 793



Re:

KS_Wolfman skrev:
Jimmya skrev:
Har du kollat med bussgods?
Jag har iaf skickat bakljus till visby med bussgods.


Buss gods finns inte till gotland längre


Jo men jag tror det.
Dom hade bara ett uppehåll för ett tag sedan men sen ett halvår-år tillbaka tror jag det funkar.
Fast jag vet inte ifall det går att skicka ifrån gotland, gick inte förut innan uppehållet iaf men är mycket möjligt att dom lagt till det nu. Vet att jag skickade ett mejl till dom och frågade under deras uppehåll och då sa dom att det skulle återkommer och även att det skulle gå att skicka ifrån gotland i framtiden.

_________________
/David Johansson
Citera
Henke_B
Oskarshamn
Här sen Okt 2007
Inlägg: 9



ska med 90% åka med tom bil från stockholm till gotland
mån el tis om 2 veckor.men ska neråt på ön så då hamnar dom i en lägenhet i visby i väntan på vidare transport.
har skickat massor med grejer med bussgods till fastlandet,senast i höstas. SNOR dyrt bara.kan åka och lämnar vid dörren för samma pris ju!

_________________
Om man nu inte ska göra det grundligt-
varför göra det överhuvudtaget

Henke Blomberg
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Ringde och kollade med Bussgods och dom verkar kunna fixa Gotland också thumbs up

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
SÄLJES
K: Transport av 4st däck till Gotland
1406 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande