| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: F1-fälg eller liknande
|
1161 besök totalt |
|
Re: K: F1-fälg eller liknande
här är en Ebay Auktion |
||||
|
Re:
lägg ett bud då...... fanns väl inga där nu väl..... var väl 4dar kvar bara.... |
||||
eh, det där stora hålet i mitten då?? sen är jag tveksam till vad det är också - det står ju
_________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||
|
Sök i ett land som är lite stolligare i F1delar istället:
http://search.ebay.co.uk/search/sear |
||||
|
Jag är inte reggad på ebay. Jag kan inte regga mig på ebay då jag inte får något aktiveringsmail från dem.
Ebay är roten av det onda när det gäller användarvänlighet. Jag vill fortfarande köpa en formelbilsfälg av grövre dimension från någon bosatt Sverige.
_________________ /Anton Lillsund |
||||
|
Re:
Jag kan hjälpa dig att ropa hem en ebayauktion om du hittar något. |
||||
![]() |
SÄLJES
K: F1-fälg eller liknande
|
1161 besök totalt |

