Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: F1-fälg eller liknande
1161 besök totalt
Anton Lillsund
Sälen
Här sen Aug 2003
Inlägg: 11883

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
K: F1-fälg eller liknande

Jag önskar köpa en Formelbilsfälg eller likannde, typ F1, Euro3000 osv.

Hör av dig via pm eller här i tråden om du har något intressant att sälja.

_________________
/Anton Lillsund
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13526



Re: K: F1-fälg eller liknande

Anton Lillsund skrev:
Jag önskar köpa en Formelbilsfälg eller likannde, typ F1, Euro3000 osv.

Hör av dig via pm eller här i tråden om du har något intressant att sälja.


här är en Ebay Auktion

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
Anton Lillsund
Sälen
Här sen Aug 2003
Inlägg: 11883

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Köp nu på 1500 us $ känns som en väldigt tung prislapp..
Jag letar egentligen bara efter en fälg. Behöver inte vara i nyskick.

_________________
/Anton Lillsund
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13526



Re:

Anton Lillsund skrev:
Köp nu på 1500 us $ känns som en väldigt tung prislapp..
Jag letar egentligen bara efter en fälg. Behöver inte vara i nyskick.


lägg ett bud då...... fanns väl inga där nu väl..... var väl 4dar kvar bara....

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
ninja
Eeeisleeuöööv!
Här sen Okt 2004
Inlägg: 4851



Citat:
These were orginally built with the intent of being display wheels as there is no mounthing holes drilled in them.


eh, det där stora hålet i mitten då??

sen är jag tveksam till vad det är också - det står ju

Citat:
o.Z Formula 1 F1 wheel Indy rim NASCAR



_________________
Andreas Östrin
Sportbilslös men inte rådlös
Citera
Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004
Inlägg: 20639



Sök i ett land som är lite stolligare i F1delar istället:
http://search.ebay.co.uk/search/search.dll?satitle=f1+rim

_________________
Niklas Falk
www.SPVM.se
Citera
Anton Lillsund
Sälen
Här sen Aug 2003
Inlägg: 11883

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Jag är inte reggad på ebay. Jag kan inte regga mig på ebay då jag inte får något aktiveringsmail från dem.
Ebay är roten av det onda när det gäller användarvänlighet.


Jag vill fortfarande köpa en formelbilsfälg av grövre dimension från någon bosatt Sverige.

_________________
/Anton Lillsund
Citera
Anton Lillsund
Sälen
Här sen Aug 2003
Inlägg: 11883

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Jaha, då jag trodde att jag hade landat en fälg så verkar det inte så ändå..
Så upp och hoppa med denna tråd.

_________________
/Anton Lillsund
Citera
And ersJepp sson
Lund
Här sen Feb 2003
Inlägg: 13455



Re:

Anton Lillsund skrev:
Jaha, då jag trodde att jag hade landat en fälg så verkar det inte så ändå..
Så upp och hoppa med denna tråd.


Jag kan hjälpa dig att ropa hem en ebayauktion om du hittar något. thumbs up
Citera
SÄLJES
K: F1-fälg eller liknande
1161 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande