| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
ev S: mittmotor chassie
|
6 besök senaste veckan (3382 totalt) |
|
ev S: mittmotor chassie
Koenigsegg Mark II chassie (prototypchassie) i svetsat stål. Främre och bakre subframe. Bärarmsjiggar till samtliga bärarmar. Vissa bärarmsbussningar och leder finns. Papper finns som bevisar tillverkare. Säljes pga ändrade byggplaner. Finns strax utanför Lund i skåne. Pris diskuteras vid intresse. Har bud men säljer helst till någon i Sverige Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
|
Chassie
Hej Alla Har bilder men skickas bara vid seriöst intresse... Har bud på 35000:- För mig är det viktigaste att någon gör något bra med chassiet, så vid intresse så kommer jag kräva att få vet hur ni hade tänkt att använda det. om det inte blir sålt så får det hängas upp på väggen i vardags rummet tills jag själv får tid att bygga en till kaross från grunden till detta chassiet Hyll värmare är aldrig fel ...hahaha
Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
|
Bild
Lägger till en bild nu då det börjar att bli trångt i det bägge garagen.
Kom med bud men bara vid seriös intresse. viktigt för mig att det används för "rätt" endamål
_________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
|
Hejsan.Det där chassiet har jag delvis svetsat ihop ... Köpte du det av Koenigseggen när dom var i Landskrona ??? Var det även du som köpte GM sexan samt lite annat blandat överblivet grejs?
Det är rätt många år sen nu, det ser dock fortfarande fint ut. Syra doppa det,klarlacka o häng på väggen. Mvh PG[/b] _________________ Per-Gunnar Åkesson |
|
Chassie
Hej Per Gunnar Japp det var jag och det blev till slut massor av saker som jag köpte av Christian. Kan mycket väl bli så som du säger att sätta det på väggen tills näst nästa bygge... det bygget jag och min akopisar hållar på med just nu har helt fel mått och vill absolut inte kapa i detta fina chassie. Mig veterligen så har de aldrig hållt till i Lnadskrona. När jag köpte det så höll Christian till i olofström sedan i Margeretetorp och nu i Ängheholm. Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
|
Jo,dom köpte ett projekt av Fassan min , + att vi börja bygga den första pluggen till karossen och ett chassie till prototypen med Audi V8 . Tror att vi börja bygga på ditt chassie då oxå .Blev anställd av dem och så flytta vi alltihopa till olofström. Jobba där fram till -98 då vi fick en dotter och det blev för jobbigt att vecko pendla.
Mvh PG _________________ Per-Gunnar Åkesson |
![]() |
SÄLJES
ev S: mittmotor chassie
|
6 besök senaste veckan (3382 totalt) |

