Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
ev S: mittmotor chassie
6 besök senaste veckan (3382 totalt)
Björn Athlöf
Lomma
Här sen Jul 2004
Inlägg: 608


Trådstartare
ev S: mittmotor chassie

Koenigsegg Mark II chassie (prototypchassie) i svetsat stål.
Främre och bakre subframe.
Bärarmsjiggar till samtliga bärarmar.
Vissa bärarmsbussningar och leder finns.
Papper finns som bevisar tillverkare.

Säljes pga ändrade byggplaner.
Finns strax utanför Lund i skåne.

Pris diskuteras vid intresse. Har bud men säljer helst till någon i Sverige

Mvh
Björn

_________________
Björn Athlöf
I garaget:
Sensor GTR
BMW M3 E30 87
Porsche 997 EVO
Citera
Torkil
Stockholm
Här sen Sep 2006
Inlägg: 51



hur myckt pratar vi om ungefär?
har du bilder på chassit?

_________________
Torkil Grytöyr
Citera
ESCoRTMK2MANNEN
Bromma
Här sen Apr 2007
Inlägg: 944



Bilder vore trevligt

_________________
BJÖRN PALMQVIST

Tack till:SDV,NIKABmotor,
RAIDOPOWER.COM,Do88.se
Kudoz.se,Mocomp.se m.m.
Jag kommer blåsa i från er alla!!
Citera
Björn Athlöf
Lomma
Här sen Jul 2004
Inlägg: 608


Trådstartare
Chassie

Hej Alla


Har bilder men skickas bara vid seriöst intresse... Har bud på 35000:-

För mig är det viktigaste att någon gör något bra med chassiet, så vid intresse så kommer jag kräva att få vet hur ni hade tänkt att använda det.

om det inte blir sålt så får det hängas upp på väggen i vardags rummet tills jag själv får tid att bygga en till kaross från grunden till detta chassiet Hyll värmare är aldrig fel ...hahaha

Mvh
Björn

_________________
Björn Athlöf
I garaget:
Sensor GTR
BMW M3 E30 87
Porsche 997 EVO
Citera
Björn Athlöf
Lomma
Här sen Jul 2004
Inlägg: 608


Trådstartare
Bild

Lägger till en bild nu då det börjar att bli trångt i det bägge garagen.



Kom med bud men bara vid seriös intresse. viktigt för mig att det används för "rätt" endamål

_________________
Björn Athlöf
I garaget:
Sensor GTR
BMW M3 E30 87
Porsche 997 EVO
Citera
Björn Athlöf
Lomma
Här sen Jul 2004
Inlägg: 608


Trådstartare
Chassie

Finns kvar då jag tackat nej till bud i från UK

Bud mottages

Mvh
Björn

_________________
Björn Athlöf
I garaget:
Sensor GTR
BMW M3 E30 87
Porsche 997 EVO
Citera
peges1
Vadensjö/Landskrona
Här sen Nov 2008
Inlägg: 5



Hejsan.Det där chassiet har jag delvis svetsat ihop ... Köpte du det av Koenigseggen när dom var i Landskrona ??? Var det även du som köpte GM sexan samt lite annat blandat överblivet grejs?
Det är rätt många år sen nu, det ser dock fortfarande fint ut.
Syra doppa det,klarlacka o häng på väggen.

Mvh PG[/b]

_________________
Per-Gunnar Åkesson
Citera
Björn Athlöf
Lomma
Här sen Jul 2004
Inlägg: 608


Trådstartare
Chassie

Hej Per Gunnar

Japp det var jag och det blev till slut massor av saker som jag köpte av Christian. Kan mycket väl bli så som du säger att sätta det på väggen tills näst nästa bygge... det bygget jag och min akopisar hållar på med just nu har helt fel mått och vill absolut inte kapa i detta fina chassie.

Mig veterligen så har de aldrig hållt till i Lnadskrona. När jag köpte det så höll Christian till i olofström sedan i Margeretetorp och nu i Ängheholm.

Mvh
Björn

_________________
Björn Athlöf
I garaget:
Sensor GTR
BMW M3 E30 87
Porsche 997 EVO
Citera
peges1
Vadensjö/Landskrona
Här sen Nov 2008
Inlägg: 5



Jo,dom köpte ett projekt av Fassan min , + att vi börja bygga den första pluggen till karossen och ett chassie till prototypen med Audi V8 . Tror att vi börja bygga på ditt chassie då oxå .Blev anställd av dem och så flytta vi alltihopa till olofström. Jobba där fram till -98 då vi fick en dotter och det blev för jobbigt att vecko pendla.

Mvh PG

_________________
Per-Gunnar Åkesson
Citera
SÄLJES
ev S: mittmotor chassie
6 besök senaste veckan (3382 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande