Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Beg R-däck 15" SÅLDA!!! (typ bytta mot öl)
1212 besök totalt
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002
Inlägg: 13419

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
S: Beg R-däck 15" SÅLDA!!! (typ bytta mot öl)

Ett par uppsättningar beg R-däck.
4st 195/55x15 Toyo 888'or med någon millimeter mönster kvar. Duger för en slalom eller två om inte arrangören ställer krav på mönsterdjup. (vänstra traven)
4st 205/50x15 Yoko A032 med några millimeter mönster. Jämnt slitna (har ju suttit på ShoppingClion). Går ett par banträffar eller en licenskurs t.ex. (högra traven)

Bytes mot ett par flak pilsner eller annat förslag.


_________________

Rice and shine
Citera
Jonas Jonsson
Vallentuna
Här sen Maj 2004
Inlägg: 1998



Jag tar alltihop. Hur många flak vill du ha och har du några önskemål om fabrikat

Jag kan hämta senare i veckan. Ligger sjuk nu. Pengar kan du få istället för öl om du hellre vill det

_________________
Jonas Jonsson

"Kör mest men inte snabbast"

Kommentera gärna
Citera
Galne
Karlskrona
Här sen Feb 2004
Inlägg: 1197



PM skickat sen en stund tillbaka!!

_________________
Henrik Gunnarsson
Mazda 323 S -97
http://www.galne.se
Citera
Cédric
Uttran/Sthlm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 3366



Attans va sen man är. Annars har jag lite belgoimportöl att byta mot 205orna

_________________
Cédric Nyberg
Porsche 924 Turbo
Toyota GT86
Formel Vee Veemax MKIVB 1970
www.instagram.com/garagecedric/
Citera
jmyilbx
Sjönsbo
Här sen Nov 2004
Inlägg: 65



Hmm... inlägget postat den första april, kanske kan ha något med det överkommliga priset att göra..?
Citat:
Lars Falk InläggSkrivet: 01 Apr 2008 13:22 Rubrik: S: Beg R-däck 15"

_________________
Jimmy Ilbäcks
Sjönsbo
Citera
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002
Inlägg: 13419

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Jösses, vad många PM jag fick...

Sorry grabbar, men snabbast var Sandra Hall, så soporna går till henne...
Hoppas jag får ett rejält lass öl.

_________________

Rice and shine
Citera
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002
Inlägg: 13419

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Re:

gibbler skrev:
Hmm... inlägget postat den första april, kanske kan ha något med det överkommliga priset att göra..?
Citat:
Lars Falk InläggSkrivet: 01 Apr 2008 13:22 Rubrik: S: Beg R-däck 15"

Faktiskt inte... Jag skrev det redan i fredags, precis när jag skulle posta så gick rejsa ner...
Tänkte inte på att det var 1/4 idag. Fast gamla slutkörda R-däck är väl inte värda så mycket...
Man kan ju alltid handla nya billigt hos Anders "dude" Bisting...

_________________

Rice and shine
Citera
Dignell
Västerås
Här sen Mar 2006
Inlägg: 3839

Moderator i ett av underforumen

Synd att du inte nämde detta i söndags

_________________
Mårten Dignell - Clio Sport 182
Rejsas Renault Sport sektion
Citera
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002
Inlägg: 13419

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Re:

Dignell skrev:
Synd att du inte nämde detta i söndags


Tänkte jag inte på det... Trodde nog att du sett min annons på CRS säljavd. Där har dom legat ute några dagar...

Du ska ha bättre grejer. Dessa börjar bli hala, heatcyclade massor med gånger. Vänta lite och köp t.ex. 195/50x15 888'or, de är riktigt billiga hos Bisting t.ex.

_________________

Rice and shine
Citera
jmyilbx
Sjönsbo
Här sen Nov 2004
Inlägg: 65



Re:

Lars Falk skrev:

Faktiskt inte... Jag skrev det redan i fredags, precis när jag skulle posta så gick rejsa ner...
Tänkte inte på att det var 1/4 idag. Fast gamla slutkörda R-däck är väl inte värda så mycket...


Aha, ok då va de ju en annan femma De va bara datumet som gjorde mig lite skeptisk.

_________________
Jimmy Ilbäcks
Sjönsbo
Citera
Dignell
Västerås
Här sen Mar 2006
Inlägg: 3839

Moderator i ett av underforumen

Re:

Lars Falk skrev:

Du ska ha bättre grejer. Dessa börjar bli hala, heatcyclade massor med gånger. Vänta lite och köp t.ex. 195/50x15 888'or, de är riktigt billiga hos Bisting t.ex.


Så R-däck blir alltså dåliga av att bli varma "flera" gånger. Eller hur man ska säga?!

_________________
Mårten Dignell - Clio Sport 182
Rejsas Renault Sport sektion
Citera
SÄLJES
S: Beg R-däck 15" SÅLDA!!! (typ bytta mot öl)
1212 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande