Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: escort mk2 -75
2788 besök totalt
m.Ohlsson
Uddevalla
Här sen Mar 2006
Inlägg: 273


Trådstartare
S: escort mk2 -75

Säljer mitt projekt tyvärr p.g.a ev hus köp så det blir platsbrist:(

bilen har rullat i gävle trakten så den är mycket fin under,är lagade hjulhus bak, breddare sitter monterat i glasfiber(nån e trasig som går att laga) skärmarna fram behöver bytas och huven, går att laga men ja hade tänkt byta dom om ja börjat på den för å slippa framtida problem med rost å skit på dom, dörrarna i nederkant lite,lite baklucka men går att laga den med utan problem,slipa ur å kitta om typ.det är ett objekt som sagt och säljs helst till en som ska göra iordning den som "race" bil för dom rätta delarna medföljer för det anser jag ialf.

vad som följer med är, en helt ny frontplåt,rundljusgrillen, papper på en mk2 75a(bilen är en 78),bmw sachs coilover ben bak,kpl bakvagn sierra cosworth 4x4(bärarmar,brygga och diff) bromsar bak cosworth 2wd(skivor å ok) bromsar fram cosworth 2wd (4kolvs och skivor) sitter nån recaro inredning från nån golf elr så i den nu,bilen är kpl men funkar inte för förra ägaren smälte kolvar efter turbo konvertering,sitter 2l pinto i utan insug,portad topp(hemma fixad antar ja) bilen ser skabbig ut på bilder men är alltså ett bra objekt för å bygga nåt kul och sparar tid eftersom den är bra under

pris: 8 000:-

bilen finns i uddevalla,transport kan ordnas efter överenskommelse.
undrar du något?? ring 0709490111

micke


_________________
Micke Ohlsson
TACK: TG Racing
Alutech
Simatec
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=43140
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Är bakvagnen och andra chassigrejer monterade eller är det Ford original nu?

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
m.Ohlsson
Uddevalla
Här sen Mar 2006
Inlägg: 273


Trådstartare
hej.

grejerna är lösa så allt ingår vid sidan av.

micke

_________________
Micke Ohlsson
TACK: TG Racing
Alutech
Simatec
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=43140
Citera
m.Ohlsson
Uddevalla
Här sen Mar 2006
Inlägg: 273


Trådstartare
nytt pris, måste bort

_________________
Micke Ohlsson
TACK: TG Racing
Alutech
Simatec
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=43140
Citera
pålsson
Sollentuna
Här sen Jan 2004
Inlägg: 394



Är jag full, eller är det fler som ser ett ansikte (Måd olofsson?) i HF-dörrens sidoruta??
Ursäkta inlägget... måste ha svar!

_________________
Nüburgare und BMW-fahrer
Pål Pålsson Körlinge
Citera
ninja
Eeeisleeuöööv!
Här sen Okt 2004
Inlägg: 4851



Re:

pålsson skrev:
Är jag full, eller är det fler som ser ett ansikte (Måd olofsson?) i HF-dörrens sidoruta??
Ursäkta inlägget... måste ha svar!


Du är full



men det är nog Maud, på nån banderoll uppställd vid lagårdsväggen

_________________
Andreas Östrin
Sportbilslös men inte rådlös
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Va skönt, då vet jag att jag inte är galen då...

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
m.Ohlsson
Uddevalla
Här sen Mar 2006
Inlägg: 273


Trådstartare
Re:

Miataninja skrev:
pålsson skrev:
Är jag full, eller är det fler som ser ett ansikte (Måd olofsson?) i HF-dörrens sidoruta??
Ursäkta inlägget... måste ha svar!


Du är full



men det är nog Maud, på nån banderoll uppställd vid lagårdsväggen


haha,stämmer bra de,stog nån jävla skylt på en kärra bakom saaben på bilden,ingen aning va den gjorde där då men.....

_________________
Micke Ohlsson
TACK: TG Racing
Alutech
Simatec
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=43140
Citera
chargerboy
torsby
Här sen Nov 2005
Inlägg: 1

Ny på att skriva
inlägg i forumet


Finns denna kvar?

_________________
Jimmy Henriksson
Citera
snaps
västerås
Här sen Apr 2007
Inlägg: 170



den är så såld som den kan bli och även totalt isär plockad numera=)

_________________
Christofer Heurlin
Citera
SÄLJES
S: escort mk2 -75
2788 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande