| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: escort mk2 -75
|
2788 besök totalt |
|
S: escort mk2 -75
Säljer mitt projekt tyvärr p.g.a ev hus köp så det blir platsbrist:( bilen har rullat i gävle trakten så den är mycket fin under,är lagade hjulhus bak, breddare sitter monterat i glasfiber(nån e trasig som går att laga) skärmarna fram behöver bytas och huven, går att laga men ja hade tänkt byta dom om ja börjat på den för å slippa framtida problem med rost å skit på dom, dörrarna i nederkant lite,lite baklucka men går att laga den med utan problem,slipa ur å kitta om typ.det är ett objekt som sagt och säljs helst till en som ska göra iordning den som "race" bil för dom rätta delarna medföljer för det anser jag ialf. vad som följer med är, en helt ny frontplåt,rundljusgrillen, papper på en mk2 75a(bilen är en 78),bmw sachs coilover ben bak,kpl bakvagn sierra cosworth 4x4(bärarmar,brygga och diff) bromsar bak cosworth 2wd(skivor å ok) bromsar fram cosworth 2wd (4kolvs och skivor) sitter nån recaro inredning från nån golf elr så i den nu,bilen är kpl men funkar inte för förra ägaren smälte kolvar efter turbo konvertering,sitter 2l pinto i utan insug,portad topp(hemma fixad antar ja) bilen ser skabbig ut på bilder men är alltså ett bra objekt för å bygga nåt kul och sparar tid eftersom den är bra under pris: 8 000:- bilen finns i uddevalla,transport kan ordnas efter överenskommelse. undrar du något?? ring 0709490111 micke
_________________ Micke Ohlsson TACK: TG Racing Alutech Simatec https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=43140 |
||||
|
|
||||
|
_________________ Micke Ohlsson TACK: TG Racing Alutech Simatec https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=43140 |
||||
|
_________________ Micke Ohlsson TACK: TG Racing Alutech Simatec https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=43140 |
||||
|
Re:
Du är full nä men det är nog Maud, på nån banderoll uppställd vid lagårdsväggen
_________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||
|
|
||||
|
Re:
haha,stämmer bra de,stog nån jävla skylt på en kärra bakom saaben på bilden,ingen aning va den gjorde där då men..... _________________ Micke Ohlsson TACK: TG Racing Alutech Simatec https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=43140 |
||||
![]() |
SÄLJES
S: escort mk2 -75
|
2788 besök totalt |
