| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW M3 #SÅLD#
|
5367 besök totalt |
|
Re:
Ursäkta om jag fortsätter OT... Men det kan gå bra om man tröttnar på alla bytesförslag och behåller! Sensommaren -01 skulle jag sälja min M3E30 -89 efter att ha haft cen i 1 1/2 år. Jag skrev uttryckligen i annonsen ej byte men hjälpte det... Värsta/bästa förslaget var en kille som absolut ville lämna sin 740 -85:a (nej, inte BMW...) som dellikvid.
Det slutade med att jag behöll bilen till i sensomras och fick ca 20k mer! Så Martin - sälj av en annan bil och behåll "Smurfmobilen"!
Ps. Eller du kanske vill ha "frugans" Fiesta 1.6 med sportinredning i byte? Hoppas kan man ju... Hon tycker nämligen tre bilar är fullt tillrckligt på två... Ds.
_________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||
|
Re:
Hi hi.....mycket får man vara med om !! Nja..ingen Fårrd ack
Hmm......mer och mer talar för att jag inte kan skiljas från Smurfis....
_________________ / Martin Spetz Racern: |
||||
|
Re:
om du får så kan du åka med mig, då får du se den ett kort ögonblick när vi kör om den (ironi)
Grattis föresten
_________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 |
||||
![]() |
SÄLJES
S: BMW M3 #SÅLD#
|
5367 besök totalt |

