Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: BMW M3 #SÅLD#
<<   1, 2
5367 besök totalt
Martin G
Stora Höga
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1963



Re:

Bistec skrev:
Är jag trög, eller varför känns det konstigt för mig att hittills alla som visat intresse för bilen, vill "byta in" en annan bil.

Urban: Man ser väl olikt på saker och ting, eftersom jag själv aldrig någonsin skulle visa intresse på en bil eller något annat jag vill köpa, utan att ha råd, är det väl så jag tänker att alla "bör" göra kanske....


Ursäkta om jag fortsätter OT... Men det kan gå bra om man tröttnar på alla bytesförslag och behåller!

Sensommaren -01 skulle jag sälja min M3E30 -89 efter att ha haft cen i 1 1/2 år. Jag skrev uttryckligen i annonsen ej byte men hjälpte det...

Värsta/bästa förslaget var en kille som absolut ville lämna sin 740 -85:a (nej, inte BMW...) som dellikvid. thumbs down En annan ville lämna sin Saab 900 i byte och skulle ha M3:an som vinterbil!

Det slutade med att jag behöll bilen till i sensomras och fick ca 20k mer! thumbs up

Så Martin - sälj av en annan bil och behåll "Smurfmobilen"!

Ps. Eller du kanske vill ha "frugans" Fiesta 1.6 med sportinredning i byte? Hoppas kan man ju... Hon tycker nämligen tre bilar är fullt tillrckligt på två... Ds.

_________________
///Martin Gistell

Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019
M3E30 -90 - tredje i ordningen!
Passat GTS R-line -18 - personfraktare
Citera
Bistec
Linköping
Här sen Jun 2004
Inlägg: 2444


Trådstartare
Re:

Martin G skrev:
Bistec skrev:
Är jag trög, eller varför känns det konstigt för mig att hittills alla som visat intresse för bilen, vill "byta in" en annan bil.

Urban: Man ser väl olikt på saker och ting, eftersom jag själv aldrig någonsin skulle visa intresse på en bil eller något annat jag vill köpa, utan att ha råd, är det väl så jag tänker att alla "bör" göra kanske....


Ursäkta om jag fortsätter OT... Men det kan gå bra om man tröttnar på alla bytesförslag och behåller!

Sensommaren -01 skulle jag sälja min M3E30 -89 efter att ha haft cen i 1 1/2 år. Jag skrev uttryckligen i annonsen ej byte men hjälpte det...

Värsta/bästa förslaget var en kille som absolut ville lämna sin 740 -85:a (nej, inte BMW...) som dellikvid. thumbs down En annan ville lämna sin Saab 900 i byte och skulle ha M3:an som vinterbil!

Det slutade med att jag behöll bilen till i sensomras och fick ca 20k mer! thumbs up

Så Martin - sälj av en annan bil och behåll "Smurfmobilen"!

Ps. Eller du kanske vill ha "frugans" Fiesta 1.6 med sportinredning i byte? Hoppas kan man ju... Hon tycker nämligen tre bilar är fullt tillrckligt på två... Ds.


Hi hi.....mycket får man vara med om !!

Nja..ingen Fårrd ack

Hmm......mer och mer talar för att jag inte kan skiljas från Smurfis....

_________________
/ Martin Spetz

Racern:
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



Re:

Hmm......mer och mer talar för att jag inte kan skiljas från Smurfis.... [/quote]

Mannen som ger besluts ångest ett ansikte!

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
Bistec
Linköping
Här sen Jun 2004
Inlägg: 2444


Trådstartare
Såld till en riktig BMW entusiast, hoppas få se bilen in action redan på Mantorp 3/5 !

Känns både och

_________________
/ Martin Spetz

Racern:
Citera
Narin
Kristianstad
Här sen Apr 2006
Inlägg: 1248



Re:

Bistec skrev:
Såld till en riktig BMW entusiast, hoppas få se bilen in action redan på Mantorp 3/5 !

Känns både och


om du får så kan du åka med mig, då får du se den ett kort ögonblick när vi kör om den (ironi)

Grattis föresten

_________________
Mattias Narin 101xBTG-8:22
Porsche GT4-20
Citera
SÄLJES
S: BMW M3 #SÅLD#
<<   1, 2
5367 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande