Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1429 besök totalt |
_________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Här är en film från Scuderian 2007.. Jag tror att det var ett av lunch varven.. ca 4:98 in i filmen blir jag omkörd av dessa i stora karusellen. Jag är i karusellen dom är ovan karusellen..
http://www.youtube.com/watch?v=ra6UN _________________ Johan Blank NS BTG 8,00 BMW M3 ![]() |
||||
Re:
Vet inte hur många secunder din klocka har per minut men jag tror du menad 4:58 ![]() ![]() _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||||
Re:
På filmen ser det iaf också ut som att det är din uppmärksamhet som räddar det hela? ![]() Knepigt kört i Kesselchen av Mercan? Varför bromsar han där? (Glömt bort var han var? ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Re:
Tillfällig sinnesförvirring?!?! Fattar annars varför han vann kursen, 32 poäng tror jag det var... _________________ Patrik Ljunggren |
||||
Re:
Tillfällig sinnesförvirring?!?! Fattar annars varför han vann kursen, 32 poäng tror jag det var... _________________ Patrik Ljunggren |
||||
Re:
Tillfällig sinnesförvirring?!?! Fattar annars varför han vann kursen, 32 poäng tror jag det var... Killen som kör Turbo, kompenserar hela tiden med motorstyrkan, och inte med harmoni som CLK'n. _________________ Patrik Ljunggren |
||||
Hej!
Jag menade givetvis 4:58... Det kanske därför det går så sakta runt ringen för att min klocka har så många sekunder?? ![]() ![]() ![]() Patrik det stämmer ju.. Han vann väl hela scuderian med sina 32 poäng!! Vi får försöka slå det i september.. Jag var precis ute ett varv hemma med CSL:en och man blir himla sugen på att åka ner nu... ![]() _________________ Johan Blank NS BTG 8,00 BMW M3 ![]() |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1429 besök totalt |