| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Nürburgring
Film från turistkörningen 29/3 -08
|
1429 besök totalt |
|
_________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
|
Här är en film från Scuderian 2007.. Jag tror att det var ett av lunch varven.. ca 4:98 in i filmen blir jag omkörd av dessa i stora karusellen. Jag är i karusellen dom är ovan karusellen..
http://www.youtube.com/watch?v=ra6UN _________________ Johan Blank NS BTG 8,00 BMW M3 |
||||
|
Re:
Vet inte hur många secunder din klocka har per minut men jag tror du menad 4:58
_________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||||
|
Re:
På filmen ser det iaf också ut som att det är din uppmärksamhet som räddar det hela? Knepigt kört i Kesselchen av Mercan? Varför bromsar han där? (Glömt bort var han var? )
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||
|
Re:
Tillfällig sinnesförvirring?!?! Fattar annars varför han vann kursen, 32 poäng tror jag det var... _________________ Patrik Ljunggren |
||||
|
Re:
Tillfällig sinnesförvirring?!?! Fattar annars varför han vann kursen, 32 poäng tror jag det var... _________________ Patrik Ljunggren |
||||
|
Re:
Tillfällig sinnesförvirring?!?! Fattar annars varför han vann kursen, 32 poäng tror jag det var... Killen som kör Turbo, kompenserar hela tiden med motorstyrkan, och inte med harmoni som CLK'n. _________________ Patrik Ljunggren |
||||
|
Hej!
Jag menade givetvis 4:58... Det kanske därför det går så sakta runt ringen för att min klocka har så många sekunder??
Patrik det stämmer ju.. Han vann väl hela scuderian med sina 32 poäng!! Vi får försöka slå det i september.. Jag var precis ute ett varv hemma med CSL:en och man blir himla sugen på att åka ner nu...
_________________ Johan Blank NS BTG 8,00 BMW M3 |
||||
![]() |
Nürburgring
Film från turistkörningen 29/3 -08
|
1429 besök totalt |