|
errorwashere
Bankeryd
Här sen Okt 2005
Inlägg: 308
Trådstartare

12 Apr 2008 07:13
Senast ändrad av errorwashere, 23 Sep 2008 06:34, ändrad totalt 1 gång
S:Skjutlucka polycarbonate
...
_________________ Morgan Staaf
|
PelleM
Stockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 487

12 Apr 2008 07:55
Den kan jag rekommendera.
(men du glömde att skicka med skruvar till mig)
Pelle M
_________________ Pelle Mattsson
Btg: 9:04:8
Scuderia Hanseat våren -09
|
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890

12 Apr 2008 16:51
Kycklinglucka!!
Får man skruva på en sådan oavsett klass man tänkt köra?
_________________ Anders Franzén
320i Coupé -80 Hennarot
|
Cooper Killen
Vendelsö/Stockholm
Här sen Sep 2003
Inlägg: 1149

12 Apr 2008 18:48
Vilka mått är det på luckan? Dvs totala yttermåtten samt själva luckan man kan såga hål för. Kanske är lite väl stor till kojans rutor.........
Mvh Kristofer
_________________ MVH Kristofer Eklund
[Kristofer Eklund Motorsport]
KEM SuperMini (Projekt)
Lexus nx450H -24(Bruksbil)
Vw polo Tdi-13 (Bruksbil)
|
Kristian Larsson
Linköping
Här sen Aug 2003
Inlägg: 5290
Moderator

12 Apr 2008 19:17
Skrev dit ett S: i rubriken
_________________ /Kristian Elisson
|
LinusE
Skåne-land
Här sen Maj 2004
Inlägg: 397

12 Apr 2008 19:21
kanske du kan ordna fram matrial till rutor oxå ?
_________________ Linus Eriksson
Honda Nörd !
|
errorwashere
Bankeryd
Här sen Okt 2005
Inlägg: 308
Trådstartare
_________________ Morgan Staaf
|
errorwashere
Bankeryd
Här sen Okt 2005
Inlägg: 308
Trådstartare

12 Apr 2008 20:08
Re:
| Kristian Larsson skrev: | Skrev dit ett S: i rubriken  |
oj, det missade jag visst. Tack!
_________________ Morgan Staaf
|
errorwashere
Bankeryd
Här sen Okt 2005
Inlägg: 308
Trådstartare

12 Apr 2008 20:15
Re:
| LinusE skrev: | | kanske du kan ordna fram matrial till rutor oxå ? |
Ja, det kan jag göra. Jag har mallar till E30 och porsche 944/924/968.
Men anger du hur många kvadrat du behöver så kan jag skära fram det.
511:-/m2
_________________ Morgan Staaf
|
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356

12 Apr 2008 22:02
Jäkligt prisvärt! Återkommer när det blir dags..
_________________ Håkan Persson
|
erikjakan
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 8284

12 Apr 2008 22:51
Går det in ett bigmac genom rutan?
_________________ Erik Wedlund
Nurburgring 7.14.8 BTG Z06
Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo
Mantorp 1.23.7 Carrera S
Gelleråsen 1.18.40 M3e36
Gelleråsen 1.11.5 996 turbo
|
errorwashere
Bankeryd
Här sen Okt 2005
Inlägg: 308
Trådstartare
_________________ Morgan Staaf
|
errorwashere
Bankeryd
Här sen Okt 2005
Inlägg: 308
Trådstartare

25 Apr 2008 06:40
_________________ Morgan Staaf
|
Lennart
Stockholm
Här sen Feb 2005
Inlägg: 1629

25 Apr 2008 11:57
Skickade en best. till dig via PM. Såg att jag skrev fel pris, ditt gäller.
_________________ Lennart Pettersson
"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win."
- Mahatma Gandhi
|
errorwashere
Bankeryd
Här sen Okt 2005
Inlägg: 308
Trådstartare

28 Apr 2008 06:32
Re:
| Lennart skrev: | Skickade en best. till dig via PM. Såg att jag skrev fel pris, ditt gäller.  |
Yepp, jag tyckte priset såg mystiskt ut...
_________________ Morgan Staaf
|
Lennart
Stockholm
Här sen Feb 2005
Inlägg: 1629

14 Maj 2008 11:46
Det blir bra det här  , men du glömde skruvar  .
_________________ Lennart Pettersson
"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win."
- Mahatma Gandhi
|
AndreasEzelius
Upplands Väsby
Här sen Maj 2006
Inlägg: 319

14 Maj 2008 14:57
Vill bara rekommendera luckorna då dom är väldigt välgjorda ! (Själva skjutluckan på min var dock inte slipad i kanterna, kanske tänkt att man ska göra det själv ?)
_________________ Andreas Fougner Ezelius
|
errorwashere
Bankeryd
Här sen Okt 2005
Inlägg: 308
Trådstartare

14 Maj 2008 20:41
Re:
| Lennart skrev: | Det blir bra det här , men du glömde skruvar . |
Jag tejpade fast en påse utanpå ditt paket, kolla genom embalaget.
Hittar du ingenting, så hör du av dig så skickar jag upp skruvar till dig.
mvh
Morgan
| enzodiac skrev: | | Vill bara rekommendera luckorna då dom är väldigt välgjorda ! (Själva skjutluckan på min var dock inte slipad i kanterna, kanske tänkt att man ska göra det själv ?) |
Eftersom olika bilar har olika välvningar på rutan, kan man på vissa modeller få putsa lite på själva luckan. Med ofast räcker det med att "dra isär" själv ramen lite.
mvh
Morgan
_________________ Morgan Staaf
|
Cooper Killen
Vendelsö/Stockholm
Här sen Sep 2003
Inlägg: 1149

15 Maj 2008 07:01
Re:
| errorwashere skrev: | | LinusE skrev: | | kanske du kan ordna fram matrial till rutor oxå ? |
Ja, det kan jag göra. Jag har mallar till E30 och porsche 944/924/968.
Men anger du hur många kvadrat du behöver så kan jag skära fram det.
511:-/m2 |
om jag skickar mallar till minicooper kan du då även skära till rutor åt mig? isf kommer snart en beställning på 2st sidorutor och en bakruta till koja + 1st skjutlucka.
Mvh kristofer
_________________ MVH Kristofer Eklund
[Kristofer Eklund Motorsport]
KEM SuperMini (Projekt)
Lexus nx450H -24(Bruksbil)
Vw polo Tdi-13 (Bruksbil)
|
errorwashere
Bankeryd
Här sen Okt 2005
Inlägg: 308
Trådstartare

15 Maj 2008 20:26
Re:
| Cooper Killen skrev: | | errorwashere skrev: | | LinusE skrev: | | kanske du kan ordna fram matrial till rutor oxå ? |
Ja, det kan jag göra. Jag har mallar till E30 och porsche 944/924/968.
Men anger du hur många kvadrat du behöver så kan jag skära fram det.
511:-/m2 |
om jag skickar mallar till minicooper kan du då även skära till rutor åt mig? isf kommer snart en beställning på 2st sidorutor och en bakruta till koja + 1st skjutlucka.
Mvh kristofer |
Du har PM.
mvh
Morgan
_________________ Morgan Staaf
|
|