Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S:Skjutlucka polycarbonate
2792 besök totalt
errorwashere
Bankeryd
Här sen Okt 2005
Inlägg: 308


Trådstartare
S:Skjutlucka polycarbonate

...

_________________
Morgan Staaf
Citera
PelleM
Stockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 487



Den kan jag rekommendera.
(men du glömde att skicka med skruvar till mig)

Pelle M

_________________
Pelle Mattsson
Btg: 9:04:8
Scuderia Hanseat våren -09
Citera
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890



Kycklinglucka!!

Får man skruva på en sådan oavsett klass man tänkt köra?


_________________
Anders Franzén

320i Coupé -80 Hennarot
Citera
Cooper Killen
Vendelsö/Stockholm
Här sen Sep 2003
Inlägg: 1149



Vilka mått är det på luckan? Dvs totala yttermåtten samt själva luckan man kan såga hål för. Kanske är lite väl stor till kojans rutor.........

Mvh Kristofer

_________________
MVH Kristofer Eklund
[Kristofer Eklund Motorsport]

KEM SuperMini (Projekt)
Lexus nx450H -24(Bruksbil)
Vw polo Tdi-13 (Bruksbil)
Citera
Kristian Larsson
Linköping
Här sen Aug 2003
Inlägg: 5290

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Skrev dit ett S: i rubriken

_________________
/Kristian Elisson
Citera
LinusE
Skåne-land
Här sen Maj 2004
Inlägg: 397



kanske du kan ordna fram matrial till rutor oxå ?

_________________
Linus Eriksson

Honda Nörd !
Citera
errorwashere
Bankeryd
Här sen Okt 2005
Inlägg: 308


Trådstartare
Re:

PelleM skrev:
Den kan jag rekommendera.
(men du glömde att skicka med skruvar till mig)

Pelle M


Vad trevligt att du gillade luckan!
("produktionsförbättringar efter konstruktiv kritik vad gäller skruvarna...")


Franzén skrev:
Kycklinglucka!!

Får man skruva på en sådan oavsett klass man tänkt köra?



Vilka regler som gäller vid olika klasser låter jag vara osagt, men jag har för mig att det är OK.


Cooper Killen skrev:
Vilka mått är det på luckan? Dvs totala yttermåtten samt själva luckan man kan såga hål för. Kanske är lite väl stor till kojans rutor.........

Mvh Kristofer


Måtten är cirka 515x190mm
Jag har själv sågat upp ett 110mm hål. Tillräkligt stort för en supremburgare på max...

_________________
Morgan Staaf
Citera
errorwashere
Bankeryd
Här sen Okt 2005
Inlägg: 308


Trådstartare
Re:

Kristian Larsson skrev:
Skrev dit ett S: i rubriken


oj, det missade jag visst. Tack!

_________________
Morgan Staaf
Citera
errorwashere
Bankeryd
Här sen Okt 2005
Inlägg: 308


Trådstartare
Re:

LinusE skrev:
kanske du kan ordna fram matrial till rutor oxå ?


Ja, det kan jag göra. Jag har mallar till E30 och porsche 944/924/968.
Men anger du hur många kvadrat du behöver så kan jag skära fram det.

511:-/m2

_________________
Morgan Staaf
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356



Jäkligt prisvärt! Återkommer när det blir dags..

_________________
Håkan Persson
Citera
erikjakan
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 8284



Går det in ett bigmac genom rutan?

_________________
Erik Wedlund

Nurburgring 7.14.8 BTG Z06
Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo
Mantorp 1.23.7 Carrera S
Gelleråsen 1.18.40 M3e36
Gelleråsen 1.11.5 996 turbo
Citera
errorwashere
Bankeryd
Här sen Okt 2005
Inlägg: 308


Trådstartare
Re:

old blue oval skrev:
Jäkligt prisvärt! Återkommer när det blir dags..


Gör så!

erikjakan skrev:
Går det in ett bigmac genom rutan?


Så länge inga salladsblad sticker ut för långt...

_________________
Morgan Staaf
Citera
errorwashere
Bankeryd
Här sen Okt 2005
Inlägg: 308


Trådstartare

_________________
Morgan Staaf
Citera
Lennart
Stockholm
Här sen Feb 2005
Inlägg: 1629



Skickade en best. till dig via PM. Såg att jag skrev fel pris, ditt gäller.

_________________
Lennart Pettersson
"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win."
- Mahatma Gandhi
Citera
errorwashere
Bankeryd
Här sen Okt 2005
Inlägg: 308


Trådstartare
Re:

Lennart skrev:
Skickade en best. till dig via PM. Såg att jag skrev fel pris, ditt gäller.


Yepp, jag tyckte priset såg mystiskt ut...

_________________
Morgan Staaf
Citera
Lennart
Stockholm
Här sen Feb 2005
Inlägg: 1629



Det blir bra det här thumbs up , men du glömde skruvar thumbs down .

_________________
Lennart Pettersson
"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win."
- Mahatma Gandhi
Citera
AndreasEzelius
Upplands Väsby
Här sen Maj 2006
Inlägg: 319



Vill bara rekommendera luckorna då dom är väldigt välgjorda ! (Själva skjutluckan på min var dock inte slipad i kanterna, kanske tänkt att man ska göra det själv ?)

_________________
Andreas Fougner Ezelius
Citera
errorwashere
Bankeryd
Här sen Okt 2005
Inlägg: 308


Trådstartare
Re:

Lennart skrev:
Det blir bra det här thumbs up , men du glömde skruvar thumbs down .


Jag tejpade fast en påse utanpå ditt paket, kolla genom embalaget.
Hittar du ingenting, så hör du av dig så skickar jag upp skruvar till dig.

mvh
Morgan

enzodiac skrev:
Vill bara rekommendera luckorna då dom är väldigt välgjorda ! (Själva skjutluckan på min var dock inte slipad i kanterna, kanske tänkt att man ska göra det själv ?)


Eftersom olika bilar har olika välvningar på rutan, kan man på vissa modeller få putsa lite på själva luckan. Med ofast räcker det med att "dra isär" själv ramen lite.

mvh
Morgan

_________________
Morgan Staaf
Citera
Cooper Killen
Vendelsö/Stockholm
Här sen Sep 2003
Inlägg: 1149



Re:

errorwashere skrev:
LinusE skrev:
kanske du kan ordna fram matrial till rutor oxå ?


Ja, det kan jag göra. Jag har mallar till E30 och porsche 944/924/968.
Men anger du hur många kvadrat du behöver så kan jag skära fram det.

511:-/m2


om jag skickar mallar till minicooper kan du då även skära till rutor åt mig? isf kommer snart en beställning på 2st sidorutor och en bakruta till koja + 1st skjutlucka.

Mvh kristofer

_________________
MVH Kristofer Eklund
[Kristofer Eklund Motorsport]

KEM SuperMini (Projekt)
Lexus nx450H -24(Bruksbil)
Vw polo Tdi-13 (Bruksbil)
Citera
errorwashere
Bankeryd
Här sen Okt 2005
Inlägg: 308


Trådstartare
Re:

Cooper Killen skrev:
errorwashere skrev:
LinusE skrev:
kanske du kan ordna fram matrial till rutor oxå ?


Ja, det kan jag göra. Jag har mallar till E30 och porsche 944/924/968.
Men anger du hur många kvadrat du behöver så kan jag skära fram det.

511:-/m2


om jag skickar mallar till minicooper kan du då även skära till rutor åt mig? isf kommer snart en beställning på 2st sidorutor och en bakruta till koja + 1st skjutlucka.

Mvh kristofer


Du har PM.

mvh
Morgan

_________________
Morgan Staaf
Citera
SÄLJES
S:Skjutlucka polycarbonate
2792 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande