| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Se7even Superseven Caterham Locost köpes helst regad
|
2889 besök totalt |
|
Hej! Söker en bil som är regad, fix eller skador inga problem. Westfield, Locost etc etc ring eller mejla mig om vad du har! Kontant betalning alternativt byte Volvo V70 -03 19.800 mil, vit, drag, s+v-däck, klima, mm mm svensksåld och fullservad. Kan skicka bilder men kan även köpa en färdig bil utan att byta mot Volvon Mvh Patrik Tel 070-652 06 90 eller skicka pm _________________ Patrik Norberg |
||
|
Blocket
eller www.gunnarsgarage.se Men prisetrna kanske avskräcker? I såfall avvakta de sevens som kommer ut brukar ploppa upp som säljes när våren kommer framåt Juli brukar de som väldigt gärna vill sälja dra ner sina priser..... IMHo _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||
|
Skall du inte slå till på Gustavs fina Westfield? (om den fortfarande är till salu) Bara att slänga i en motor från skroten och köra!
_________________ Martin Viding Alfa 75 3,0 12v EVO Semirace Alfa 75 3.0 24v Racebil (under konstruktion) Alfa 156 2,5 v6 Sportwagon -00 BMW 116d -11 |
||
|
Re:
Hör med honom igen och betala kontant, skulle inte tro att det är speciellt lätt att köpa någon seven (eller annan riktig sportbil) om man tänkt byta mot något, allra minst en kombi...
_________________ Martin Viding Alfa 75 3,0 12v EVO Semirace Alfa 75 3.0 24v Racebil (under konstruktion) Alfa 156 2,5 v6 Sportwagon -00 BMW 116d -11 |
||
|
Ginetta
Hej, jag har en Ginetta G33 Cosworth Turbo nedplockad idelar efter en brand som jag eventuellt vill sälja. Jag har införskaffat en hel del nya delar men det är mycket kvar att göra på den för att få den klar. Det är en Svensksåld fabriksbyggd Svenskreggad bil med Ford Sierra Cosworth drivlina: 200 block, T5 manuell låda, 7" bakaxelklump, Sierra Cosworth bromsar osv. Den är i det närmaste komplett, saknas lite smågrejor. En hel del saker är nyrenoverade också tex: Toppen, bromsok, alufälgarna osv. Verkar det intressant får du gärna ringa mig på: 070-402 67 00 Mvh Erik Wiggström _________________ Erik Wiggström |
||
|
_________________ Kenneth Lundblad Westfield SEiW Mini Jem GT |
||
|
_________________ Kenneth Lundblad Westfield SEiW Mini Jem GT |
||
|
Re:
Vad är det för seven du vill ha? Caterham för 300-400k, Westfield för 200 eller locost för 100? _________________ Martin Viding Alfa 75 3,0 12v EVO Semirace Alfa 75 3.0 24v Racebil (under konstruktion) Alfa 156 2,5 v6 Sportwagon -00 BMW 116d -11 |
||
|
Tja det är en bra fråga! Jag vill att den både tilltalar mig prismässig och utseendemässigt. Är nog rätt inne på Westfield iom att jag tycker dom är snygga samt verkar ha bra kvalité. Även MK verkar vettiga. Har ett par MK som verkar mycket intressanta. Sen så har vi ju Gustavs Westfield men jag gillar ju att byta grejer mot grejer och det verkar inte han. Har ev hugg på Volvon nu till veckan så då kan jag ju köpa utan byte så vi får se vad som händer
_________________ Patrik Norberg |
||
|
Re:
Tror nog att du kan göra bäst affär kontant. Precis som du säger är det inte alla som vill byta mot något, och du får mer för Volvon om du säljer den löst... Du får mycket för pengarna om du köper en MK, är Gustavs bil fortfarande tillsalu? _________________ Martin Viding Alfa 75 3,0 12v EVO Semirace Alfa 75 3.0 24v Racebil (under konstruktion) Alfa 156 2,5 v6 Sportwagon -00 BMW 116d -11 |
||
|
Förmodar att du sökt blocket på senaste tiden
Här fanns en med Blackbird motor http://www.blocket.se/vi/15999835.ht Det fanns en mycket kompetent Tiger till salu i stockholm i höstas. Tror inte att den bytte ägare, så den bör väl komma ut på marknaden snart. Westfield är ju prisvärda och ligger nog närmst byggkostnad i pris. En MK är ganska bra kvalitet men har en betydligt lägre byggkostnad. Tiger ligger nog någonstans mittemellan dessa 2. Som Cat7even skrev så sjunker priserna när sommaren närmar sig halvtid _________________ Sven Carlsson |
||
![]() |
SÄLJES
|
2889 besök totalt |