Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Se7even Superseven Caterham Locost köpes helst regad
2889 besök totalt
Lillrejsarn
Umeå
Här sen Aug 2005

Trådstartare

Hej!

Söker en bil som är regad, fix eller skador inga problem. Westfield, Locost etc etc ring eller mejla mig om vad du har! Kontant betalning alternativt byte Volvo V70 -03 19.800 mil, vit, drag, s+v-däck, klima, mm mm svensksåld och fullservad. Kan skicka bilder men kan även köpa en färdig bil utan att byta mot Volvon

Mvh

Patrik Tel 070-652 06 90 eller skicka pm

Umeå
Här sen Aug 2005

Trådstartare
Något måste det ju finnas till salu??

kallinge
Här sen Jul 2005

har du kollat blocket.se sök tex ,seven, lotus seven, super seven, locost kategori Bilar

Uppsala
Här sen Jan 2003

Blocket
eller www.gunnarsgarage.se
Men prisetrna kanske avskräcker?
I såfall avvakta de sevens som kommer ut brukar ploppa upp som säljes när våren kommer framåt Juli brukar de som väldigt gärna vill sälja dra ner sina priser..... IMHo

EX Marcos 1600 GT
Nu Lotus Elise S1 KR1
Citera
wankel seven
köping
Här sen Nov 2005

allt är till salu, prisklass??

wankel seven

Umeå
Här sen Aug 2005

Trådstartare
Har väl inte satt någon ribba men från 100-200.000:- beroende på skick, om den är är regad, vilket fabrikat och utrustning osv

Göteborg
Här sen Jun 2005

Skall du inte slå till på Gustavs fina Westfield? (om den fortfarande är till salu) Bara att slänga i en motor från skroten och köra!

Alfa 156 2,5 v6 Sportwagon -00
BMW 116d -11
Citera
Lillrejsarn
Umeå
Här sen Aug 2005

Trådstartare
Jo har varit och kika på den med Anton Sandström och då hade jag en 9-5 kombi 04a men Gustav diggar inte riktigt Saab så det blev ingen affär. Mkt fint bygge är det iaf!

Göteborg
Här sen Jun 2005

Re:

Lillrejsarn skrev:
Jo har varit och kika på den med Anton Sandström och då hade jag en 9-5 kombi 04a men Gustav diggar inte riktigt Saab så det blev ingen affär. Mkt fint bygge är det iaf!

Hör med honom igen och betala kontant, skulle inte tro att det är speciellt lätt att köpa någon seven (eller annan riktig sportbil) om man tänkt byta mot något, allra minst en kombi...

BMW 116d -11
Citera
Erix
Sörmland
Här sen Dec 2006

Ginetta

Hej, jag har en Ginetta G33 Cosworth Turbo nedplockad idelar efter en brand som jag eventuellt vill sälja.
Jag har införskaffat en hel del nya delar men det är mycket kvar att göra på den för att få den klar. Det är en Svensksåld fabriksbyggd Svenskreggad bil med Ford Sierra Cosworth drivlina: 200 block, T5 manuell låda, 7" bakaxelklump, Sierra Cosworth bromsar osv. Den är i det närmaste komplett, saknas lite smågrejor. En hel del saker är nyrenoverade också tex: Toppen, bromsok, alufälgarna osv.

Verkar det intressant får du gärna ringa mig på: 070-402 67 00

Mvh Erik Wiggström

Södra Sandby
Här sen Jun 2005

Hej

Här http://www.gunnarsgarage.se/Tillsalu.htm finns 3 st Caterham till salu.

//Kenneth

Westfield SEiW
Mini Jem GT
Citera
Kenlad
Södra Sandby
Här sen Jun 2005

Hej

och här http://www.blocket.se/vi/15471388.htm?ca=23_3_s finns en kopia.

//Kenneth

Westfield SEiW
Mini Jem GT
Citera
Lillrejsarn
Umeå
Här sen Aug 2005

Trådstartare
Nja det jag hittat på nätet och fått tips om har inte känts helt ok. Kom igen någon måste ju veta av en vettig 7:a?

Göteborg
Här sen Jun 2005

Re:

Lillrejsarn skrev:
Nja det jag hittat på nätet och fått tips om har inte känts helt ok. Kom igen någon måste ju veta av en vettig 7:a?

Vad är det för seven du vill ha? Caterham för 300-400k, Westfield för 200 eller locost för 100?

BMW 116d -11
Citera
Lillrejsarn
Umeå
Här sen Aug 2005

Trådstartare
Tja det är en bra fråga! Jag vill att den både tilltalar mig prismässig och utseendemässigt. Är nog rätt inne på Westfield iom att jag tycker dom är snygga samt verkar ha bra kvalité. Även MK verkar vettiga. Har ett par MK som verkar mycket intressanta. Sen så har vi ju Gustavs Westfield men jag gillar ju att byta grejer mot grejer och det verkar inte han. Har ev hugg på Volvon nu till veckan så då kan jag ju köpa utan byte så vi får se vad som händer

Göteborg
Här sen Jun 2005

Re:

Lillrejsarn skrev:
Tja det är en bra fråga! Jag vill att den både tilltalar mig prismässig och utseendemässigt. Är nog rätt inne på Westfield iom att jag tycker dom är snygga samt verkar ha bra kvalité. Även MK verkar vettiga. Har ett par MK som verkar mycket intressanta. Sen så har vi ju Gustavs Westfield men jag gillar ju att byta grejer mot grejer och det verkar inte han. Har ev hugg på Volvon nu till veckan så då kan jag ju köpa utan byte så vi får se vad som händer

Tror nog att du kan göra bäst affär kontant. Precis som du säger är det inte alla som vill byta mot något, och du får mer för Volvon om du säljer den löst... Du får mycket för pengarna om du köper en MK, är Gustavs bil fortfarande tillsalu?

BMW 116d -11
Citera
Lillrejsarn
Umeå
Här sen Aug 2005

Trådstartare
Jag tror den är till salu fortfarande

Gävle
Här sen Maj 2008

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Förmodar att du sökt blocket på senaste tiden

Här fanns en med Blackbird motor
http://www.blocket.se/vi/15999835.htm?ca=9_s

Det fanns en mycket kompetent Tiger till salu i stockholm i höstas. Tror inte att den bytte ägare, så den bör väl komma ut på marknaden snart.

Westfield är ju prisvärda och ligger nog närmst byggkostnad i pris. En MK är ganska bra kvalitet men har en betydligt lägre byggkostnad. Tiger ligger nog någonstans mittemellan dessa 2.

Som Cat7even skrev så sjunker priserna när sommaren närmar sig halvtid

2889 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande