Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
2081 besök totalt |
Tack :-)
Jag har väl ändrat gränserna nån gång men just precis nu är "Forumberoende" vid 200, "Veteran" vid 500 och "ojojoj..." vid 1000. Men det kan som sagt ändra sig om jag får för mig nåt ;-) _________________ ![]() |
||
Jag trodde du skulle få texten "To Serve and Protect" Det går ju lixom bra ihop med police-imagen... ![]() Fast "En hjälpande hand!" är ju helrätt. ![]() |
||
jaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
nu har jag också blivit begåvad med en alldeles egen text med gubbe. ![]() ooooo tack mäktiga magnus ![]() ps. detta är inte en renodlad form av brown-nosing utan rent och skärt tiggeri och tjat. ds ![]() ![]() pps. dessutom kostar det blod (castrol srf), svett (släpa hjul) och mutor (barton) för att blidka guden. ds _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
Nu förstår jag inte vad du pratar om? ![]() ![]() _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||
Hmm.. jag trodde jag var en av de som hade gjort det... ![]() edit: jämfört med Johan ligger jag nog i lä... ![]() _________________ /// Mvh Ferenc Papp ![]() |
||
hehe... jag märkte nu att Magnus hade ändrat min avatar
![]() ![]() Men tack iallafall. det va ju snällt skrivet ![]() |
||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
2081 besök totalt |