Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Stol Sparco EVO2 plus-SÅLD-
1824 besök totalt
Roxnäs
Stockholm
Här sen Sep 2007
Inlägg: 1038


Trådstartare
S: Stol Sparco EVO2 plus-SÅLD-

Har en ny "inplastad" Sparco EVo2 plus-stol som är till salu med tillhörande sidofäste.

Prisbild: hade väl tänkt mig 4000:- då stolen kostar ny runt 5000:-

Har lite andra grejer till salu också bla. 4st hancook ventus Z211 225/45R17 på alufälg 7*17 et 35 5*112, inköpta -07 körda väldigt lite med, är som nya.

Prisbild: 4000:-

En Opel Kadett GSI -85 8v race/rallypreppad med väldigt mycket reservdelar är också till salu.
Vid intresse ring eller PM:a.

Tel. 0706975767

_________________
Lars Roxnäs
Skoda Octavia #5 MSLS
http://www.facebook.com/OrbyGummiJlRacingTeam
Citera
sirfalk
Sigtuna
Här sen Apr 2007
Inlägg: 41



Vart finns stolen? Behöver nämligen en stol med bälteshålen lite högre upp och det har väl evo 2 plus?

_________________
Andreas Falk
Citera
Roxnäs
Stockholm
Här sen Sep 2007
Inlägg: 1038


Trådstartare
Hej Andreas.
Stolen finns på Ingarö, Stockholm.
Det stämmer , som du säger, att bälteshålen är högre upp.
Det är bara att slå till, stolen är som sagt NY!

_________________
Lars Roxnäs
Skoda Octavia #5 MSLS
http://www.facebook.com/OrbyGummiJlRacingTeam
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



Vilken storlek kan man ha på aktern?
Är ju tyvärr behäftad med straffvikt

Funkar 100kg o 182cm i stolen tro?

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Modig
Anderstorp
Här sen Jul 2006
Inlägg: 45



jag ligger på samma straffvikt och längd och det funkar alldeles utmärkt för mig!

_________________
Daniel Modig
Citera
Roxnäs
Stockholm
Här sen Sep 2007
Inlägg: 1038


Trådstartare
Vi har en likadan stol i racebilen som vi kör MSLS med och en av förarna är 2 meter lång och kraftigt byggd, han sitter bra i stolen.

_________________
Lars Roxnäs
Skoda Octavia #5 MSLS
http://www.facebook.com/OrbyGummiJlRacingTeam
Citera
sirfalk
Sigtuna
Här sen Apr 2007
Inlägg: 41



Re:

Roxnäs skrev:
Hej Andreas.
Stolen finns på Ingarö, Stockholm.
Det stämmer , som du säger, att bälteshålen är högre upp.
Det är bara att slå till, stolen är som sagt NY!

jag tar den om jag sitter bra i den, har aldrig suttit i en evo 2 plus bara stolar med bälteshålen för långt ner. Om jag nu kan åka någonstans imorrn. Har hel del att göra i garaget. Men jag ringer imorrn om jag kan komma.

_________________
Andreas Falk
Citera
Roxnäs
Stockholm
Här sen Sep 2007
Inlägg: 1038


Trådstartare
Re:

sirfalk skrev:
Roxnäs skrev:
Hej Andreas.
Stolen finns på Ingarö, Stockholm.
Det stämmer , som du säger, att bälteshålen är högre upp.
Det är bara att slå till, stolen är som sagt NY!

jag tar den om jag sitter bra i den, har aldrig suttit i en evo 2 plus bara stolar med bälteshålen för långt ner. Om jag nu kan åka någonstans imorrn. Har hel del att göra i garaget. Men jag ringer imorrn om jag kan komma.

Du är välkommen!

_________________
Lars Roxnäs
Skoda Octavia #5 MSLS
http://www.facebook.com/OrbyGummiJlRacingTeam
Citera
sirfalk
Sigtuna
Här sen Apr 2007
Inlägg: 41



Som du märkte så kunde jag inte komma, men har du kvar stolen nästa helg eller möjligtvis på torsdag så kan jag komma då.

_________________
Andreas Falk
Citera
Roxnäs
Stockholm
Här sen Sep 2007
Inlägg: 1038


Trådstartare
Re:

sirfalk skrev:
Som du märkte så kunde jag inte komma, men har du kvar stolen nästa helg eller möjligtvis på torsdag så kan jag komma då.

Stolen finns kvar och skulle den bli såld så meddelar jag det. Om du kan på torsdag skulle det vara topp
för i helgen som kommer är jag med STACC på gotland och nöter däck på "ringen".

_________________
Lars Roxnäs
Skoda Octavia #5 MSLS
http://www.facebook.com/OrbyGummiJlRacingTeam
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



För att få fart på affären lägger jag skambudet 3000:-

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
sirfalk
Sigtuna
Här sen Apr 2007
Inlägg: 41



Re:

Roxnäs skrev:
sirfalk skrev:
Som du märkte så kunde jag inte komma, men har du kvar stolen nästa helg eller möjligtvis på torsdag så kan jag komma då.

Stolen finns kvar och skulle den bli såld så meddelar jag det. Om du kan på torsdag skulle det vara topp
för i helgen som kommer är jag med STACC på gotland och nöter däck på "ringen".

Men då ska jag försöka slita mig på torsdag då

_________________
Andreas Falk
Citera
Roxnäs
Stockholm
Här sen Sep 2007
Inlägg: 1038


Trådstartare
Stolen är såld till Skåne.

_________________
Lars Roxnäs
Skoda Octavia #5 MSLS
http://www.facebook.com/OrbyGummiJlRacingTeam
Citera
SÄLJES
S: Stol Sparco EVO2 plus-SÅLD-
1824 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande