| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Stol Sparco EVO2 plus-SÅLD-
|
1824 besök totalt |
|
S: Stol Sparco EVO2 plus-SÅLD-
Har en ny "inplastad" Sparco EVo2 plus-stol som är till salu med tillhörande sidofäste. Prisbild: hade väl tänkt mig 4000:- då stolen kostar ny runt 5000:- Har lite andra grejer till salu också bla. 4st hancook ventus Z211 225/45R17 på alufälg 7*17 et 35 5*112, inköpta -07 körda väldigt lite med, är som nya. Prisbild: 4000:- En Opel Kadett GSI -85 8v race/rallypreppad med väldigt mycket reservdelar är också till salu. Vid intresse ring eller PM:a. Tel. 0706975767 |
||||
|
Hej Andreas.
Stolen finns på Ingarö, Stockholm. Det stämmer , som du säger, att bälteshålen är högre upp. Det är bara att slå till, stolen är som sagt NY! |
||||
|
Vi har en likadan stol i racebilen som vi kör MSLS med och en av förarna är 2 meter lång och kraftigt byggd, han sitter bra i stolen.
|
||||
|
Re:
jag tar den om jag sitter bra i den, har aldrig suttit i en evo 2 plus bara stolar med bälteshålen för långt ner. Om jag nu kan åka någonstans imorrn. Har hel del att göra i garaget. Men jag ringer imorrn om jag kan komma. _________________ Andreas Falk |
||||
|
Re:
Du är välkommen! |
||||
|
Re:
Stolen finns kvar och skulle den bli såld så meddelar jag det. Om du kan på torsdag skulle det vara topp för i helgen som kommer är jag med STACC på gotland och nöter däck på "ringen".
|
||||
|
Re:
Men då ska jag försöka slita mig på torsdag då
_________________ Andreas Falk |
||||
|
|
||||
![]() |
SÄLJES
S: Stol Sparco EVO2 plus-SÅLD-
|
1824 besök totalt |
