| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Ford Fiesta ST 2005
|
2456 besök totalt |
|
S: Ford Fiesta ST 2005
Utrustning från Fabrik (svensksåld): 2L 150hk "Mondeomotor" med annat insug, avgas och lättat svänghjul. 5 tätstegade växlar Moondust Silver Metallic 17" Alu.Fälgar 205x40x17 Pirelli Zero Nero däck Sportstolar i halvskinn ESP - Antispinn Eluppvärmd vindruta Taklucka Interiörpaket (Svart pianolack på bl.a. mittkonsol) Defa Larm org Ford stänkskydd fram för Vintersäsongen Nya oanvända tygmattor Övrig Utrustning och info: Sänkt 35mm med H&R Cup fjädrar Hjulinställning gjord. -1 grad Camber runt om. Carbontech bromsbelägg runt om (Pean Sweden) ATE Blue bromsvätska (Pean Sweden) Bromskylningsrör från dimljushålen K&N filter med avskärmning Miltek Flexipipe (Ersätter strypning i org. systemet) ABC brandsläckare, fast monterad framför pass.stol Svensksåld Fullservad med bok Jag är 2:a ägaren 3300mil Nordfrost Vinterdäck på 15" plåtisar Plåt, Lack och Fälgar är helt fria från skador Bilen doftar nybil fortfarande
Denna Fiesta ST är mkt välbalanserad och lättkörd på bana, konbana och krokvägar. Det bästa är att den är billig och äga och bruka (0,7 liter milen i snitt och "Ford" försäkring) Helst byter jag bilen mot en 4-dörrars Clio >2001/Fiesta >2002/Polo >2000/Fabia >2001. Alt säljer som den står för 115'000:- (Mindre specialdelar gör den billigare) Nås på: 070-793 20 92, eller mail: tisu001@hotmail.com |
|
http://www.blocket.se/vi/16349409.ht
Går för 99'000:- på måndag om ingen annan bjuder över ?
|
![]() |
SÄLJES
S: Ford Fiesta ST 2005
|
2456 besök totalt |

