Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Ford Fiesta ST 2005
2456 besök totalt
folkswagers
Stockholm
Här sen Jul 2006
Inlägg: 162


Trådstartare
S: Ford Fiesta ST 2005




Utrustning från Fabrik (svensksåld):

2L 150hk "Mondeomotor" med annat insug, avgas och lättat svänghjul.
5 tätstegade växlar
Moondust Silver Metallic
17" Alu.Fälgar
205x40x17 Pirelli Zero Nero däck
Sportstolar i halvskinn
ESP - Antispinn
Eluppvärmd vindruta
Taklucka
Interiörpaket (Svart pianolack på bl.a. mittkonsol)
Defa Larm
org Ford stänkskydd fram för Vintersäsongen
Nya oanvända tygmattor

Övrig Utrustning och info:
Sänkt 35mm med H&R Cup fjädrar
Hjulinställning gjord. -1 grad Camber runt om.
Carbontech bromsbelägg runt om (Pean Sweden)
ATE Blue bromsvätska (Pean Sweden)
Bromskylningsrör från dimljushålen
K&N filter med avskärmning
Miltek Flexipipe (Ersätter strypning i org. systemet)
ABC brandsläckare, fast monterad framför pass.stol
Svensksåld
Fullservad med bok
Jag är 2:a ägaren
3300mil
Nordfrost Vinterdäck på 15" plåtisar
Plåt, Lack och Fälgar är helt fria från skador
Bilen doftar nybil fortfarande
Denna Fiesta ST är mkt välbalanserad och lättkörd på bana, konbana och krokvägar.
Det bästa är att den är billig och äga och bruka (0,7 liter milen i snitt och "Ford" försäkring)

Helst byter jag bilen mot en 4-dörrars Clio >2001/Fiesta >2002/Polo >2000/Fabia >2001.
Alt säljer som den står för 115'000:- (Mindre specialdelar gör den billigare)

Nås på: 070-793 20 92,
eller mail: tisu001@hotmail.com
Citera
folkswagers
Stockholm
Här sen Jul 2006
Inlägg: 162


Trådstartare
På blocket imorgon för 110000:-
Citera
folkswagers
Stockholm
Här sen Jul 2006
Inlägg: 162


Trådstartare
http://www.blocket.se/vi/16349409.htm?ca=11_s

Går för 99'000:- på måndag om ingen annan bjuder över ?
Citera
folkswagers
Stockholm
Här sen Jul 2006
Inlägg: 162


Trådstartare
*SÅLD*

SÅLD
Citera
SÄLJES
S: Ford Fiesta ST 2005
2456 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande