| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Setrab oljekylare Begagnade OBS 5st Kvar bara!
|
1 besök senaste veckan (3222 totalt) |
|
S: Setrab oljekylare Begagnade OBS 5st Kvar bara!
Setrab oljekylare, begagnade men i fint skick. Kan användas i t.ex. bilen. Finns 5 st kvar 400:-/st exkl. frakt, först till kvarn. Info. Märke Setrab 31 Rader G 1/2" anslutning Höjd 245mm Längd 290mm Bredd 50mm Vikt 2kg (tom) Alla är trycktestade! Mejlen funkar alltid.
http://www.blocket.se/vi/15939951.ht _________________ Joel karlsson VW Golf Caddy - 88 Volvo 850 - 96 |
|
tror dom har
Tror dom har använts till kylning av tågbromsarnas olja.. är inte hundra.. dom funkar utmärkt att använda i bilen.. en kille köpte tre st av mig för att bygga en värmeväxlare till något annat men jag säljer dom främst för att dom kan användas i bilen... _________________ Joel karlsson VW Golf Caddy - 88 Volvo 850 - 96 |
|
Borde funka kanon i bilen, Jag har modellen mindre som oljekylare i min, med bra resultat.
Hursomhelst är priset ruskigt bra! Vi har precis sånnadär på jobbet, och inköpspriset är skyhögt har jag för mig. Theo _________________ Theo Tibblin Kör: Saker GT - 07 ,VW Golf V TDI Cup - 06, Audi A3 1,9 TDI Q - 02, Porsche 992 GT3 Touring - 22. |
|
Detta är ruskigt billigt. Har en från samma ställe . Dom har används i mycket skyddad miljö. O mycket kort tid. Till att kyla olja i kompressorer som har Mobil F1 olja. Det hände en olycka, En kompressor skena o då kom trycket för nära gränsen på olje kylaren så i ren säkerhets skäl utbytes alla ut mot 16 bars ,visa tåg hade knappt lämnat fabriken
dom är i grymt fint skick. fungerar super på min bil... _________________ Marty Cronvall |
![]() |
SÄLJES
S: Setrab oljekylare Begagnade OBS 5st Kvar bara!
|
1 besök senaste veckan (3222 totalt) |
