Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Setrab oljekylare Begagnade OBS 5st Kvar bara!
1 besök senaste veckan (3222 totalt)
k0san
Flädie
Här sen Maj 2008
Inlägg: 20


Trådstartare
S: Setrab oljekylare Begagnade OBS 5st Kvar bara!

Setrab oljekylare, begagnade men i fint skick.
Kan användas i t.ex. bilen.

Finns 5 st kvar
400:-/st exkl. frakt, först till kvarn.

Info.

Märke Setrab
31 Rader
G 1/2" anslutning
Höjd 245mm
Längd 290mm
Bredd 50mm
Vikt 2kg (tom)


Alla är trycktestade!


Mejlen funkar alltid.



http://www.blocket.se/vi/15939951.htm?ca=23_10_s

_________________
Joel karlsson
VW Golf Caddy - 88
Volvo 850 - 96
Citera
fridh
Stavanger Norge
Här sen Jul 2004
Inlägg: 655



en fråga
klarade dem inte setrabs 25bars provtestning?

_________________
Oskar fridh
rondellkrossarn
Citera
k0san
Flädie
Här sen Maj 2008
Inlägg: 20


Trådstartare
jo

det har dom säkert gjort... som sagt.. begagnade.. vilket innebär att dom är använda..

_________________
Joel karlsson
VW Golf Caddy - 88
Volvo 850 - 96
Citera
Eisenhut
Malmö
Här sen Mar 2007
Inlägg: 50



Vad har dom använts till? Är dom inte lite väl stora att ha i en bil, eller det kanske funkar okej ändå?

_________________
Marcus Eisenhut

Honda Integra GSR -94
Citera
k0san
Flädie
Här sen Maj 2008
Inlägg: 20


Trådstartare
tror dom har

Tror dom har använts till kylning av tågbromsarnas olja.. är inte hundra..
dom funkar utmärkt att använda i bilen.. en kille köpte tre st av mig för att bygga en värmeväxlare till något annat men jag säljer dom främst för att dom kan användas i bilen...

_________________
Joel karlsson
VW Golf Caddy - 88
Volvo 850 - 96
Citera
Theo
Uppsala
Här sen Apr 2007
Inlägg: 441



Borde funka kanon i bilen, Jag har modellen mindre som oljekylare i min, med bra resultat.

Hursomhelst är priset ruskigt bra! Vi har precis sånnadär på jobbet, och inköpspriset är skyhögt har jag för mig.

Theo

_________________
Theo Tibblin
Kör: Saker GT - 07 ,VW Golf V TDI Cup - 06, Audi A3 1,9 TDI Q - 02, Porsche 992 GT3 Touring - 22.
Citera
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440



hur stor är vätske volymen i en sådan här!?

_________________
Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
Citera
k0san
Flädie
Här sen Maj 2008
Inlägg: 20


Trådstartare
det har jag ej kollat faktiskt.. ligger nog runt 1 liter...

_________________
Joel karlsson
VW Golf Caddy - 88
Volvo 850 - 96
Citera
Eisenhut
Malmö
Här sen Mar 2007
Inlägg: 50



Är det ok med dig så kommer jag nog ut och köper en av dig i morgon eftermiddag, men jag ringer förstås först!

_________________
Marcus Eisenhut

Honda Integra GSR -94
Citera
Golf racing
Bjärred
Här sen Sep 2005
Inlägg: 331



Detta är ruskigt billigt. Har en från samma ställe . Dom har används i mycket skyddad miljö. O mycket kort tid. Till att kyla olja i kompressorer som har Mobil F1 olja. Det hände en olycka, En kompressor skena o då kom trycket för nära gränsen på olje kylaren så i ren säkerhets skäl utbytes alla ut mot 16 bars ,visa tåg hade knappt lämnat fabriken
dom är i grymt fint skick.
fungerar super på min bil...

_________________
Marty Cronvall
Citera
Jimmya
Kila
Här sen Jul 2005
Inlägg: 752



Jag tar en om det finns någon kvar?

_________________
/Jimmy Andersson

_____________________________________________
Dorifuto repairo dorifuto. The way of the sideways samurai!
Citera
Har'en
Sverige
Här sen Aug 2005
Inlägg: 187



Olje kyl - alla samma trycktest nu?

Har du kvar så pm:a mig, jag hämtar eller 2!

_________________
Jonas Bostrand
Citera
SÄLJES
S: Setrab oljekylare Begagnade OBS 5st Kvar bara!
1 besök senaste veckan (3222 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande