| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K/Sökes: Garageplats i Göteborg med omnejd.
|
3298 besök totalt |
|
K/Sökes: Garageplats i Göteborg med omnejd.
Jag har just hittat ett jobb i Mölndal och då behöver Porschen ett nytt hem som inte är 36 mil bort. Jag har en Porsche 944 S2 som behöver plats att sova och även lite yta för mek. Mekandet inkluderar inte en massa slipande och spacklande eller annan skräpspridande verksamhet. Plats i garage delat med andra banåkare är naturligtvis mest önskvärt! Priser får gärna vara humana!
Sitter du på något vettigt eller vet något garage som behöver påfyllning? PM:a, skriv här eller maila karl.birgander@gmail.com
Finnes plats att inhysa bilen till en början utan krav på mekutrymme är det också intressant! Plats i början på juni vore önskvärt! _________________ Karl Birgander Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
|
Detta kanske kan vara något Karl http://www.blocket.se/vi/15904265.htm?ca=15_s i Kungälv
_________________ Magnus Svensson PCSR #8811 | 993 räääser Badanka Edt |
||||
|
Re:
Tack!
Ska kollas! _________________ Karl Birgander Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
|
Klarar du dig med ett boendegarage så kan det bli rejält billigare. Tyvärr är det inte så vanligt med betonggolv men det kan gå att hitta.
Jag har mekat det jag behöver i ett boendegarage i två år nu (kallgarage, inget vatten och endast 240V på timer, men det går utmärkt ändå). Nä, jag har tyvärr inget över eller ledigt i närheten. |
||||
|
Re:
Jo, jag klarar mig på boendegarage, men det är betydligt trevligare med sällskap när man donar! Boendegarage är ju också belagt med kö.... _________________ Karl Birgander Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
|
Re:
Det tycker jag låter som en kanon idé, jag är intresserad
_________________ Magnus Svensson PCSR #8811 | 993 räääser Badanka Edt |
||||
|
Re:
Gärna!
_________________ Karl Birgander Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
|
Intressant 3-3.5mil utanför göteborg!?
Sjövik Finns en fräsch 100m2 lokal som snart blir ledig. Högt i tak. ganska nybyggt, ny fin port, toa, vatten och ström finns såklart.. hyral ligger på runt 4000 inkl moms. _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||||
|
Re:
Det tycker jag låter intressant om vi blir 4-5 pers 200m2 är ju en hel del yta och det är ju kul ju fler man bli men samtidigt blir ma ganska sårbar med en så stor lokal om många bestämmer sig för att dra samtidigt _________________ Magnus Svensson PCSR #8811 | 993 räääser Badanka Edt |
||||
|
Re:
Jag håller med om magnus åsikter! Intresserad inte på för stort. _________________ Karl Birgander Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
|
kan tilläggas att det i omkrinliggande garage bara är bilintresserade och håller på med just bilar
(och lite motorcyklar) Är väl ca 10talet olika garage innom området! Är min granne som "äger" garagen och står för uthyrningen.. (Äldre herre) Men är det intressant så kan jag förmedla möte med visning av lokalen här i sjövik! _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||||
|
kollade med herrn nu..
och lokalen skulle vart utflyttad och överlämnad nu i månadsskiftet Aprl - Maj. men så har inte skett.. Killen som hyr nu är så att säga vräkt.. Har börjat att plocka i sina grejer men som sagt inte klar.. Sedan mumlade "uthyraren" något om att han skulle måla om väggar och ev. golvet igen så det blev "tipptopp" Sedan finns ytterligare en lokal ledig.. Gamalt snickeri/lackering lite mer slitet och inte helt 100 isolerat å så, men betydligt större.. Vet inte riktigt vad planen var för denna lokal men även den ledig som sagt.. _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||||
|
30 min tar det från gbg.. visst är en bit..
Men bra lokal för ganska vettigt pris! och trevliga "grannar"
Sedan är det orange express buss till götet om man nu skulle meka sönder något och behöva ta sig hem på annat sätt!
_________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||||
|
Kanske går för sig., Hör med KARL!
"medlar" just nu mellan honnom och "grannen" ang, garage i sjövik! _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||||
|
Har tydligen missat denna tråd.
Men jag söker också garageplats i göteborg. Går gärna i hop med flera om det kan vara interessant. Det fina med många är att m2 priset går ned. jag kan pröjsa 1000-1600 i månaden utan problem. vad har folk för uppskattning om plats per bil? _________________ Truls Herland |
||||
![]() |
SÄLJES
K/Sökes: Garageplats i Göteborg med omnejd.
|
3298 besök totalt |

