Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
Sålt: Momoratt, snap-off och rattnav
2027 besök totalt
Calle Sundin
Kungälv
Här sen Aug 2004
Inlägg: 57


Trådstartare
Sålt: Momoratt, snap-off och rattnav

Navet passar alla Porsche 964 och 944 nyare än 85. Snap off-delen flyttar ratten ca 60mm bakåt. Ratten är hel men skinnet är lite torrt och kan behöva återfettas.



Vill helst sälja allt tillsammans och tänkte mig 1500kr för det.

_________________
Carl Sundin PCS 9296
Citera
Calle Sundin
Kungälv
Här sen Aug 2004
Inlägg: 57


Trådstartare
Upp

_________________
Carl Sundin PCS 9296
Citera
Ragnar Joensen
Eslöv, Skåne
Här sen Jul 2005
Inlägg: 191



Hej Calle,

om det går bra köper jag gärna navet. Måste såklart kunna användas utan snap-off delen.

Då har du kvar snap-off delen och ratten, och det kan användas på vilken som helst bil, även andra än Porsche.

Ragnar

_________________
Ragnar Joensen
Citera
gute931
Upplands Väsby
Här sen Jun 2007
Inlägg: 15



har skickat ett pm till dig.
Gunnar

_________________
Gunnar Temnell

Porsche 924 TURBO -79
Porsche 911 TURBO -91
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Vad vill du ha för endast ratten?

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Roxan.
ÄNGELHoLM
Här sen Apr 2007
Inlägg: 1068



Kanon, då kan jag ta Snap offet.
Pris?

_________________
Johan Roxlin
Caterham Super 7
Phantom P91

MSCC
Citera
Ragnar Joensen
Eslöv, Skåne
Här sen Jul 2005
Inlägg: 191



Verkar att vara ett läga, där 4 personer kan göra affär och bli nöjda.

Är det win-win-win-win situation ?

Jag tar den frihet att sätta en ungefärlig procentuell värdefördeling på grejorna.

Ratt 45% (nypris 1800)
Nav 15% (nypris 500)
Snap-off 40% (nypris 1500)

Ska' vi fördela priset på delarna efter dessa procentsatser ?

Frakt tillkommer såklart.


Ragnar

_________________
Ragnar Joensen
Citera
Roxan.
ÄNGELHoLM
Här sen Apr 2007
Inlägg: 1068



Re:

Ragnar Joensen skrev:
Verkar att vara ett läga, där 4 personer kan göra affär och bli nöjda.

Är det win-win-win-win situation ?

Jag tar den frihet att sätta en ungefärlig procentuell värdefördeling på grejorna.

Ratt 45% (nypris 1800)
Nav 15% (nypris 500)
Snap-off 40% (nypris 1500)

Ska' vi fördela priset på delarna efter dessa procentsatser ?

Frakt tillkommer såklart.



Ragnar



Jag är med!

_________________
Johan Roxlin
Caterham Super 7
Phantom P91

MSCC
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Låter okay för mig!

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Ragnar Joensen
Eslöv, Skåne
Här sen Jul 2005
Inlägg: 191



Re:

Ragnar Joensen skrev:
Verkar att vara ett läga, där 4 personer kan göra affär och bli nöjda.

Är det win-win-win-win situation ?

Jag tar den frihet att sätta en ungefärlig procentuell värdefördeling på grejorna.

Ratt 45% (nypris 1800)
Nav 15% (nypris 500)
Snap-off 40% (nypris 1500)

Ska' vi fördela priset på delarna efter dessa procentsatser ?


Det innebär då att priserna ser så här ut:

Ratt 675 (45% av 1500)
Nav 225 (15% av 1500)
Snap-off 600 (40% av 1500)
Totalt 1.500


Nu saknas bara respons från säljaren. Han får sitt begärda pris.


Ragnar

_________________
Ragnar Joensen
Citera
Tboy2
Katrineholm
Här sen Dec 2005
Inlägg: 318



Rattprylar

om det inte funkar för säljaren kan jag ta hela kittet för 1500:-

/Tommy

_________________
___________________________

Tommy Karlsson
Porsche 996TT-02
Citera
Calle Sundin
Kungälv
Här sen Aug 2004
Inlägg: 57


Trådstartare
oj här har det varit aktivitet!
Jag uppskattar verkligen kreativiteten bakom ert gemensamma affärsupplägg! thumbs up Dock skrev jag ju initialt att jag helst säljer i klump och då Tboy2 vill köpa hela klumpen till begärt pris ska han få göra det tycker jag.

Tboy2; jag skickar ett PM så gör vi upp affären.

_________________
Carl Sundin PCS 9296
Citera
Ragnar Joensen
Eslöv, Skåne
Här sen Jul 2005
Inlägg: 191



Hur du gör är upp till dig, men vi var 3 spekulanter till dina grejor före Tboy2 dök upp. Och du hade fått begärda priset. Och grejorna är ändå isärplockade !

Det som kunde ha varit en win-win-win-win blev en win-win-loose-loose-loose.

och 3 killar med pengar i handen och en konstig känsla av att inte att varit uppskattade på samma sätt som andra, som till och med dök upp senare

Jag skulle till och med tänka mig att lägga en ekstra hundring på navet.

thumbs down thumbs down thumbs down

_________________
Ragnar Joensen
Citera
gute931
Upplands Väsby
Här sen Jun 2007
Inlägg: 15



Hej Calle,

Jag var inne på att köpa allt, skickade dig ett Pm för att få kontakt med dig.

MVH
Gunnar

_________________
Gunnar Temnell

Porsche 924 TURBO -79
Porsche 911 TURBO -91
Citera
Calle Sundin
Kungälv
Här sen Aug 2004
Inlägg: 57


Trådstartare
Jag är ledsen hörni, men jag skrev redan från början att jag ville sälja allt på en gång, detta för att slippa tre transaktioner och tre frakter. Jag skrev inte högstbjudande eftersom jag är nöjd med att få priset jag begärde från början, en snabb och smidig affär är mer värt. Alltså är Tboy2 den första som uppfyller mina kriterier och då får han handla. Ni får ju såklart tycka vad ni vill men jag tycker det är ok att göra såhär.

Nog om detta, tack ska ni ha.

/Calle

_________________
Carl Sundin PCS 9296
Citera
SÄLJES
Sålt: Momoratt, snap-off och rattnav
2027 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande