| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Sålt: Momoratt, snap-off och rattnav
|
2027 besök totalt |
|
Sålt: Momoratt, snap-off och rattnav
Navet passar alla Porsche 964 och 944 nyare än 85. Snap off-delen flyttar ratten ca 60mm bakåt. Ratten är hel men skinnet är lite torrt och kan behöva återfettas.
Vill helst sälja allt tillsammans och tänkte mig 1500kr för det. _________________ Carl Sundin PCS 9296 |
||
|
Hej Calle,
om det går bra köper jag gärna navet. Måste såklart kunna användas utan snap-off delen. Då har du kvar snap-off delen och ratten, och det kan användas på vilken som helst bil, även andra än Porsche. Ragnar _________________ Ragnar Joensen |
||
|
|
||
|
Verkar att vara ett läga, där 4 personer kan göra affär och bli nöjda.
Är det win-win-win-win situation ? Jag tar den frihet att sätta en ungefärlig procentuell värdefördeling på grejorna. Ratt 45% (nypris 1800) Nav 15% (nypris 500) Snap-off 40% (nypris 1500) Ska' vi fördela priset på delarna efter dessa procentsatser ? Frakt tillkommer såklart. Ragnar _________________ Ragnar Joensen |
||
|
Re:
Jag är med! _________________ Johan Roxlin Caterham Super 7 Phantom P91 MSCC |
||
|
|
||
|
Re:
Det innebär då att priserna ser så här ut: Ratt 675 (45% av 1500) Nav 225 (15% av 1500) Snap-off 600 (40% av 1500) Totalt 1.500 Nu saknas bara respons från säljaren. Han får sitt begärda pris. Ragnar _________________ Ragnar Joensen |
||
|
oj här har det varit aktivitet!
Jag uppskattar verkligen kreativiteten bakom ert gemensamma affärsupplägg! Tboy2; jag skickar ett PM så gör vi upp affären. _________________ Carl Sundin PCS 9296 |
||
|
Hur du gör är upp till dig, men vi var 3 spekulanter till dina grejor före Tboy2 dök upp. Och du hade fått begärda priset. Och grejorna är ändå isärplockade !
Det som kunde ha varit en win-win-win-win blev en win-win-loose-loose-loose. och 3 killar med pengar i handen och en konstig känsla av att inte att varit uppskattade på samma sätt som andra, som till och med dök upp senare
Jag skulle till och med tänka mig att lägga en ekstra hundring på navet. _________________ Ragnar Joensen |
||
|
Jag är ledsen hörni, men jag skrev redan från början att jag ville sälja allt på en gång, detta för att slippa tre transaktioner och tre frakter. Jag skrev inte högstbjudande eftersom jag är nöjd med att få priset jag begärde från början, en snabb och smidig affär är mer värt. Alltså är Tboy2 den första som uppfyller mina kriterier och då får han handla. Ni får ju såklart tycka vad ni vill men jag tycker det är ok att göra såhär.
Nog om detta, tack ska ni ha. /Calle _________________ Carl Sundin PCS 9296 |
||
![]() |
SÄLJES
Sålt: Momoratt, snap-off och rattnav
|
2027 besök totalt |
