| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Volvo 744 Gle -88 Fin, besiktigad & skattad!
|
1287 besök totalt |
|
S: Volvo 744 Gle -88 Fin, besiktigad & skattad!
Volvo 744 Gle -88 22800 Mil. Aut. Motor B230E = 136hk Elspeglar Svart skinn i bra skick. Ac (kyler dåligt, fungera nyss) NU ÅTGÄRDAT!!! Motorvärmare (elektrisk) Bensinvärmare Ytter och inner tempmätare Helt NY! Radio/CD/MP3 Spelare Med kartong instruktionsbok mm. org. Servicebok och instruktionsbok Mycket historik bla. körjournal 1990-03. Besiktigad 08-05-07 Skattad olja + filter bytt vid 22600mil Service innan besiktning: Byte oljan i automatlådan. Byte handbroms wire. Isärtagning bromsar runt om, uppsmörjning (nästan nya bromsbelägg runt om!) Bra avgassystem Ingen rost under, har blivit underredsbehandlad. Lite rost finns vid en skärmblinkers. Mycket fin i lacken Fin (och ren) invändigt Rent och fint motorrum Bra sommardäck En klassisk "lyx" volvo som har många tusen mil kvar att leverera, inga konstigheter, går perfekt, bara ut och "glida"! Bilen Finns i Sjövik (Lerums kommun) Utanför Göteborg för er som inte vet! Ev. kan bilen medtagas till arbetet i partille/sävedalen. Pris. 12.000:- Tel: 0704-947935 _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||
|
|
||
|
Re:
Vet inte, deras 240 har INTE servo... Det var ju tydligen starkare människor på planeten på åttitalet...
|
||
|
Grattis!
Farsan var sugen, men tyckte den var för långt bort. Dom bor i halland utanför Laholm |
||
|
oki.. laholm är ju inte jätte långt bort! Har en polare som bor där!
Änn är bilen kvar,. men affären blir förhoppningsvis av i morrn! _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||
![]() |
SÄLJES
S: Volvo 744 Gle -88 Fin, besiktigad & skattad!
|
1287 besök totalt |
